استاندار کرمان گفت: وظیفه ما در انتخابات این است که بی طرفانه کار کنیم زیرا ما وامدار هیچ گروهی نیستیم و مطمئنا انتخابات خوبی در استان کرمان برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 14 March 2017
 ششمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با حضور علیرضا رزم حسینی  استاندار و معاونان وی، فرمانداران سراسر استان و اعضای ستاد انتخابات تشکیل شد.

استاندار کرمان در این جلسه اظهار داشت: از زحمات فرمانداران سراسر استان کرمان قدردانی می کنم که با توجه شرایط سخت و امکانات محدود دولتی به نحو مطلوبی مشغول کار و فعالیت هستند.

علیرضا رزم حسینی تصریح کرد: استان کرمان به اذعان بسیاری از مسئولان و مقامات کشوری در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کارنامه خوبی دارد.

وی از تقسیم استان کرمان به مناطق هشت گانه اقتصاد مقاومتی سخن به میان آورد و اضافه کرد: تاکنون ۲۰ موسسه غیردولتی و توانمند به عنوان معین مناطق اقتصادی استان کرمان وارد عرصه شده اند و این مدل استان کرمان یکی از نیازهای کشور برای برون رفت از معضلات اقتصادی به شمار می آید.

استاندار کرمان ابراز داشت: پیگیری، پشتکار، کار جهادی و داوطلبانه رمز موفقیت زون های هشت گانه اقتصاد مقاومتی استان کرمان است و فرمانداران سعی کنند از این شرایط به بهترین نحو استفاده کنند.

رزم حسینی از فرمانداران استان کرمان خواست از سایر مناطق اقتصاد مقاومتی بازدید به عمل آورند و ادامه داد: فرمانداران دیدارهای مردمی را در دستور کار خود داشته باشند و همچنین درباره مناطق هشت گانه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز داشت: انتخابات امری مهم است و فرمانداران برای برگزاری انتخابات قانونمند، با عزت و با شکوه تلاش کنند.

استاندار کرمان تاکید کرد: وظیفه ما در انتخابات این است که بی طرفانه کار کنیم زیرا ما وامدار هیچ گروهی نیستیم و مطمئنا انتخابات خوبی در استان کرمان برگزار خواهیم کرد.

رزم حسینی ابراز داشت: استان کرمان در آرامش خوبی به سر می برد و کار، تحرک و چابکی ارزش پیدا کرده است.

آمادگی ستاد انتخابات استان کرمان برای برگزاری انتخابات سالم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این نشست، اظهار داشت: ستاد اتخابات استان کرمان و فرمانداران سراسر استان برای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه آمادگی دارند.

حمید ذکاءاسدی بر قانونمداری و بی طرفی همگان در انتخابات تاکید کرد و از فرمانداران خواست زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی ابراز داشت: میزان مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات گذشته با حضور ۶۳ درصدی یک درصد بیش از میانگین کشوری مشارکت در انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: انشاءالله با توجه به اقدامات مثبتی که در زمینه های سیاسی، فرهنگی و به خصوص اقتصاد مقاومتی در استان کرمان صورت گرفته است و استان در چنین شرایطی که به حول و قوه الهی در تارک توسعه کشور همچون ستاره ای می درخشد و همچنین با مدیریت جهادی مدیران دستگاه های اجرایی و یاری رساندن به نماینده عالی دولت در استان زمینه امیدواری مردم فراهم شده است بنابراین انتخابات آینده با شکوه، سالم و قانونی برگزار خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار