نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در بودجه سال ۹۶ پیش‌بینی بسیار خوبی برای مهار شن‌های روان از طریق مالچ‌پاشی شده است که امیدواریم این اعتبارات تخصیص پیدا کند.
کد خبر: ۳۹۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 15 March 2017
حبیب‌الله نیکزادی‌پناه اظهار‌داشت: مردم شرق استان کرمان از پدیده ریزگردها و گرد و غبار در این شهرستان‌ها رنج می‌برند.

وی با اشاره به اینکه در مورد ریزگردها از دو ناحیه طوفان‌های 120 روزه سیستان و تالاب جازموریان تهدید می‌شویم افزود: متاسفانه در اثر طوفان‌های شدید شاهد هجوم شن‌های روان هستیم که دیگر جزیی از زندگی مردم ما در این مناطق شده است.

نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جای خرسندی و شکرگذاری دارد که تالاب جازموریان در بارندگی‌های اخیر کمی آبگیر شده است گفت: خشکی این تالاب نیز در زمان خشکسالی باعث برخاستن ریزگردها است.

وی با اشاره به بررسی این موضوع در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه در بودجه سال 96 پیش‌بینی بسیار خوبی برای مهار شن‌های روان از طریق مالچ‌پاشی شده است که امیدواریم این اعتبارات از سوی دولت تخصیص پیدا کند.

نیکزادی‌پناه با بیان اینکه بحث خسارات سیل اخیر در شهرستان‌های شرقی استان در حال پیگیری است گفت: در این مورد دولت کمک‌های بلاعوضی را به مردم سیل‌زده در چند نوبت ارائه می‌کند.

وی افزود: هم در راستای تهیه وسایل منزل و هم تسهیلاتی برای ساخت و ترمیم منازل آسیب‌دیده در اثر سیل مواردی پیش‌بینی شده است که هنوز ابلاغ نشده اما به زودی ابلاغ می‌شود و خسارت دیدگان می‌توانند از منابعشان استفاده کنند.

منطقه شرق استان کرمان در سیلاب اخیر خسارت‌های فراوانی دید که مردم منتظر کمک و مساعدت‌های دولت برای جبران خسارات در شب عید هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار