توسط خیر نیکوکار "حبیب‌الله جعفرزاده" یک دستگاه سونوگرافی و اکو قلب به درمانگاه شهید ثمره شهر زرند اهدا شد.
کد خبر: ۳۹۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 15 March 2017
طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرستان زرند، یک دستگاه سونوگرافی و اکو قلب توسط خیر نیکوکار "حبیب‌الله جعفرزاده" به درمانگاه شهید ثمره شهر زرند اهدا شد.

در این مراسم سرهنگ علی‌اکبر شاهرخی فرمانده سپاه زرند اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی به مردم شهرستان زرند گامی را با حضور خیرین برداشتیم تا برخی از مشکلات درمانی شهرستان زرند از جمله کمبود دستگاه سونوگرافی و اکو قلب و رادیولوژی و دستگاه او پی جی برای اسکن دندان را کاهش دهیم.

وی افزود: امروز خیر نیکوکار جعفرزاده به نیابت از همسرشان باعث خیر شدند و دستگاه سونوگرافی و اکو قلب را به درمانگاه فجر زرند اهدا کردند که این دستگاه در حال حاضر جزو پیشرفته‌ترین دستگاه در زمینه اکو و سونوگرافی است.

شورای مرکزی نیروهای انقلاب در 7 شهرستان استان کرمان انتخاب شدند

شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در 7 شهرستان استان کرمان انتخاب شدند.

سیدحسین صابری دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب کرمان با اشاره به تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار‌داشت: راه‌اندازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان‌ها از چند ماه پیش آغاز و در همه شهرستان‌های استان کرمان شکل گرفته است.

وی افزود: انتخاب شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان کرمان در دستور کار شورای استان کرمان قرار گرفته و در این راستا تاکنون در شهرستان‌های قلعه‌گنج، کهنوج، رودبار جنوب، ریگان و راور با برگزاری مجمع عمومی در هر شهرستان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

صابری خاطر‌نشان کرد: همچنین در ادامه تشکیل مجمع شهرستان‌ها و انتخاب شورای مرکزی، طی عصر و شامگاه یکشنبه شب این مجمع در شهرستان‌های جیرفت و رفسنجان برگزار و اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: تشکیل مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سایر شهرستان‌های استان کرمان ادامه دارد و تا پایان سال جاری شورای مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی هر 23 شهرستان کرمان انتخاب می‌شوند.

هشت واگن درجه یک به ناوگان ریلی کشور اضافه شد

مدیر کارخانه واگن‌سازی شهرستان زرند گفت: هشت واگن درجه یک توسط این کارخانه در آستانه عید نوروز به ناوگان ریلی کشور اضافه شد.

علیرضا کریمی‌نیک افزود: با تلاش بی‌وقفه و خالصانه مجموعه مدیران و کارکنان گروه صنعتی پلور سبز در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است موفق به تکمیل هشت دستگاه واگن مسافری درجه یک و تحویل آنها به ناوگان ریلی کشور شدیم.

وی با اشاره به سفارش شرکت رجاء برای ساخت واگن‌های مسافری گفت: این هشت واگن نیز به سفارش شرکت حمل و نقل ریلی رجاء تولید شده است.

مدیر کارخانه واگن‌سازی شهرستان زرند خاطر‌نشان کرد: شرکت رجاء قرارداد ساخت 89 دستگاه واگن مسافری با کارخانه واگن سازی زرند را منعقد کرده که با احتساب این هشت واگن تا به حال 24 دستگاه واگن مسافری به این شرکت تحویل داده شده است.

وی با تقدیر از پرسنل کارخانه واگن‌سازی زرند گفت: خوشحال هستیم یک بار دیگر ثابت کردیم که در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت می‌توانیم واگن‌های درجه یک مسافری را تولید و عرضه کنیم.

کریمی‌نیک افزود: ظرفیت تولید واگن مسافری درجه یک در کارخانه‌های واگن‌سازی زرند، 72 دستگاه در سال بوده و اگر به صورت سه شیفت کار کنیم می‌توانیم تعداد 200 دستگاه واگن را در سال تولید کنیم.

وی با اشاره به تولیدات دیگر کارخانه واگن‌سازی زرند عنوان کرد: بدنه 173 دستگاه واگن مترو تهران تولید و به تایید رسیده که از این تعداد 117 دستگاه رنگ‌آمیزی و کف‌سازی انجام و به تهران تحویل داده شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار