جشن سالروز ۱۲ فروردین، روز آری قاطع مردم به جمهوری اسلامی در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 02 April 2017
مراسم جشن سالروز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی شامگاه پنجشنبه در سالن زنده یاد ایرج بسطامی در بوستان مادر شهر کرمان برگزار شد.

این مراسم با حضور مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان کرمان، امیری‌خراسانی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان و جمع باشکوهی از مردم کرمان و مهمانان نوروزی حضور داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار‌داشت: در 12فروردین سال 58 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی 12 فروردین را یوم‌الله دانست و افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به دعوت امام‌خمینی‌(ره) همه‌پرسی در روزهای 10 و 11 فروردین سال 58 در سراسر ایران برگزار شد و 98.2 درصد واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای "آری" با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

صدفی با اشاره به اینکه این روز سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان بود گفت: پس از آنکه قرن‌ها تئوری جدایی دین از سیاست و نظامهای حکومتی لائیک بردنیا سیطره داشت و قوانین شرعی و الهی امری خصوصی در زندگی مردم تعبیر می‌شد، در 12فرودین سال 58 نظامی متولد شد که این نظریه‌ها را در قرن بیستم باطل کرد و حکومت اسلامی را براساس موازین وآموزه‌های دینی به منصه ظهور و عمل رساند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همه ساله این روز را جشن می‌گیرند و یک پیروزی بزرگ است یادآور شد: در این روز پر برکت نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن‌های زیاد دیگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان کرمان دوازدهم فروردین را از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: مردم ایران در روزی سرنوشت‌ساز، با حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، به یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاندند و پیروزی نهایی انقلاب اسلامی را با آرای عظیم و باور نکردنی خود تحقق بخشیدند.

مراسم جشن سالروز 12 فروردین، روز آری قاطع مردم به جمهوری اسلامی در کرمان که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری کرمان برگزار شد با برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات همراه بود.

بیش از 4هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه بارده مدیر‌کل ورزش و جوانان رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش مأموران پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی نسبت به رفع تصرف 4 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی روستای بارده اقدام شد.

رضا ناصری با اشاره بر برخورد قاطع با زمین‌خواران و متخلفان عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروز تعدادی از افراد فرصت‌طلب و زمین‌خوار نسبت به تصرف اراضی ملی روستای بارده از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد اقدام کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد بیان کرد: این افراد پس از تصرف 4 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی اقدام به غرس نهال مرکبات با استفاده ازسیستم آبیاری تحت فشار کرده بودند.

وی تصریح کرد: با تلاش مأموران پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد و همکاری جوامع محلی این اراضی رفع تصرف و بازپس‌گیری شدند.

ناصری افزود: نیروهای حفاظتی این اداره در همه نقاط شهرستان به صورت 24 ساعته مشغول گشت‌زنی و مراقبت هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مردم می‌توانند با شمار‌ه‌گیری کد 1504 اخبار مربوط به تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی را اطلاع دهند تا نیروهای یگان حفاظت در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با متجاوزان اقدام کنند.

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر منصوب شد                                  

محمدرضا علیزاده مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان طی حکمی، منوچهر معین‌الدینی را به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر منصوب کرد.

متن حکم مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بدین شرح است؛

نظر به تجارب و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت  به عنوان " سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر" منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با هماهنگی امام جمعه معزز و رئیس شورای فرهنگ عمومی، فرماندار محترم، نماینده مردم سیرجان و بردسیر  در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان همچنین تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر منطقه در راستای بسط و اعتلاء فرهنگ و هنر اسلامی اهتمام ورزید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار