نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس با اشاره به اینکه عملکرد قبلی ورزش استان قابل قبول نیست گفت: بم یک منطقه ویژه در همه زمینه‌ها بوده اما با بی‌توجهی مسئولان از ظرفیت‌های بسیار خوب این منطقه استفاده نشده است.
کد خبر: ۴۰۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 08 April 2017
امیری‌خراسانی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان به اتفاق هیئتی از اماکن ورزشی شهرستان بم بازدید و مشکلات پیش روی ورزش این شهرستان را از نزدیک بررسی کرد.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی در این بازدید اظهار‌داشت: بم یک منطقه ویژه در همه زمینه‌ها بوده اما با بی‌توجهی مسئولان از ظرفیت‌های بسیار خوب این منطقه استفاده نشده است.

وی افزود: از عملکرد قبلی اداره کل ورزش وجوانان اصلا راضی نیستم و در برنامه ششم توسعه با نگاهی که مجلس شورای اسلامی به اهمیت ورزش دارد امیدواریم گام‌های بلندی در این راستا برداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی از توجه بودجه امسال برای ورزش خبر داد و خاطر‌نشان کرد: بودجه‌ خوبی برای ورزش در سال جدید دیده شده که امیدواریم وزارتخانه به وظیفه خود عمل کند.

وی تصریح کرد: ما باید از چند جهت جوانان این شهرستان را به سمت ورزش و نشاط سوق بدهیم و در موضوع نخست به دلیل زلزله دلخراش بم که هنوز آثار تعلامات روحی در این عزیزان دیده می‌شود و در موضوع دوم اینکه بم درمسیر گذرگاه مواد مخدراست، پس می‌طلبد مسئولان توجه ویژه‌ای در امرورزش داشته باشند.

نیکزادی‌پناه با اشاره به اهمیت ورزش بر روحیه جوانان گفت: ما جوانان با استعدادی در امر ورزش در شهرستان بم داریم که باید حمایت بشوند وبه آنها بها بدهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار