همزمان با شب ولادت حضرت علی‌(ع) جشن بزرگ پدران آسمانی در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 08 April 2017
جلسه شورای برگزاری جشن پدران آسمانی با حضور تعدادی از فرزندان شهدا و محمد‌رضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با تاکید بر برگزاری جشن توسط خود فرزندان شهدا اظهار‌ داشت: هدف از برگزاری این جشن باید ترویج فرهنگ ایثار و شهدات و رساندن پیام شهدا باشد.

حسنی‌سعدی افزود: باید سعی شود تا جشن پدران آسمانی ظرفیتی برای معرفی شهدا به نسل جوان بوده و ما با باید تمام نیرو و تلاش خود را به کار ببریم تا این جشن به نحو احسن برگزار شود.

جشن بزرگ پدران آسمانی در کرمان دوشنبه 21 فروردین‌ماه جاری همزمان با شب ولادت حضرت علی‌(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار می‌شود.

حفظ اطلاعات مطرح در پرونده‌های داوطلبان شوراها در بررسی‌ها ضروری است

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حفظ اطلاعات مطرح در پرونده‌های داوطلبان شوراها ضروری است.

فرشید فلاح اظهار‌ داشت: براساس روایات و تاکیدات دین اسلام، حرمت آبروی مردم از حرمت کعبه بیشتر است.

وی افزود: نظر مراجع چهارگانه و اطلاعات ارایه شده از سوی مردم، با آبروی داوطلبان انتخابات مرتبط است و به همین جهت هیئت‌های اجرایی و نظارت باید از این اطلاعات صیانت و حفاظت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان تأکید کرد: تمام پرونده‌های تأیید شده و یا رد صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی، باید به هیئت‌های نظارت تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه تحویل پرونده‌ها از سوی هیئت‌های اجرایی به هیئت‌های نظارت، باید با برگ‌شماری انجام شود، گفت: پرونده‌های ارسالی به فرمانداری‌ها برگشت داده نمی‌شود.

فلاح با اشاره به اینکه صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 17 فروردین‌ماه جاری آغاز شده است افزود: در حال حاضر فرمانداران و بخشداران، سوابق کلی داوطلبان را به مراجع چهارگانه استعلام، ارسال شده است که آنها در 10 روز از 7 تا 16 فروردین‌ماه 96 فرصت داشته‌اند نتایج بررسی‌های خود را به فرمانداران و بخشداران ارسال کنند.

وی تصریح کرد: تاکنون تعدادی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان استعفا داده‌اند.

پخش سیمای مرکز کرمان 24 ساعته شد

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از این هفته به صورت 24 ساعته و شبانه‌‌روزی پخش شد در حالی که پیش از این شبکه کرمان روزانه 18 ساعت برنامه پخش می‌کرد و در ساعات دیگر از شبکه شما برنامه پخش می‌شد.

شروع برنامه‌های شبکه کرمان از ساعت هفت بامداد بود که با برنامه‌ریزی جدید پخش برنامه‌های شبکه از ساعت 6 بامداد و شروع برنامه زنده صبحگاهی از ساعت هفت بامداد است.

روزانه 6 برنامه به مدت 240 دقیقه به صورت پخش زنده، 27 برنامه تولیدی به مدت 611 دقیقه و تعداد 68 برنامه تامینی به مدت 826 دقیقه از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار