قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان از برپایی ۹۳ پایگاه جذب حامی طرح‌های این نهاد در ایام اعتکاف در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 09 April 2017
حمید کریمیان‌زاده اظهار داشت: امسال همانند سال گذشته در محل مساجد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، پایگاه‌های جذب حامی طرحهای مختلف شامل اکرام ایتام، محسنین، شفا ،کوثر، طاها و غیره از سوی این نهاد برپا می‌شود.

وی افزود: معتکفان می‌توانند در ایام برگزاری این مراسم ضمن حضور در این پایگاه‌ها نسبت به ثبت نام و اعلام حمایت معنوی و مادی خود از ایتام و خانواده‌های نیازمند کمیته امداد استان اقدام کنند.

 قائم‌مقام کمیته امداد امام(ره) استان کرمان تصریح کرد: در این پایگاه‌ها علاوه بر جذب حامی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم متدین و متعکف استان است.

وی افزود: در مراسم اعتکاف سال گذشته در سطح حدود 65 پایگاه تعداد 295 نفر حامی حمایت از 303 فرزند یتیم و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد را برعهده گرفتند.

کریمیان‌زاده بیان کرد: این نهاد در مناسبت‌های مختلف و پیش رو شامل اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان با برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح مساجد، میادین و مکان‌های مراسمات ویژه  نسبت به جذب حامی برای ایتام و خانواده نیازمند تحت حمایت اقدام می‌کند.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کمیته امداد محل زندگی خود ضمن آشنایی با این طرح‌ها فرم ثبت نام را تکمیل و مساعدت‌های مادی و معنوی خود رابه افراد تحت حمایت این نهاد انجام دهند.

وی پرداخت الکترونیکی از طریق سرشماره #034*8877* اپراتورهای تلفن همراه و شماره حساب 2203136105 نزد بانک تجارت و یا مراجعه حضوری به ادارات شهرستان‌ها و مراکز نیکوکاری سه روش مشارکت مردم در کمک به نیازمندان را عنوان کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار