رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان از برگزاری مراسم اعتکاف در هفت مسجد این شهر خبر داد و گفت: این مساجد زیر نظر ستاد اعتکاف رفسنجان فعالیت کرده و دیگر مساجد شهر نیز به صورت داوطلبانه این
کد خبر: ۴۰۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 10 April 2017
حجت الاسلام سید محمود حسینی اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع شهر رفسنجان، مسجد ابوالفضل، مسجد موسی بن جعفر، مسجد خیراندیش و مسجد قبا ویژه خواهران و مسجدالنبی و مسجد امام خمینی(ره) ویژه برادران برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از هفت هزار نفر تاکنون برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف در مساجد شهری و روستایی این شهرستان نام نویسی کرده اند و نام نویسی از علاقمندان برای حضور در این آیین معنوی از ۱۶ فروردین ماه آغاز شده و تا دوشنبه ۲۱ فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری آئین معنوی اعتکاف در ۱۵ مسجد در روستاهای شهرستان، یادآور شد: آیین اعتکاف در مساجد دانشگاه های پیام نور، ولی عصر (عج) و آزاد اسلامی رفسنجان نیز برگزار می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به حضور ۹۰ درصدی جوانان در اعتکاف سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه هر سال میزان استقبال جوانان از مراسم اعتکاف نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز شاهد استقبال گسترده جوانان در این مراسم معنوی باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اعزام روحانیون برای سخنرانی به مساجد دارای مراسم اعتکاف شهرستان، یادآور شد: این اقدام با هدف پر بار کردن مراسم های اعتکاف شهرستان از لحاظ معنوی و مذهبی و افزایش اطلاعات دینی معتکفین از سوی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان از برگزاری مراسم اعتکاف در هشت مسجد این شهر خبر داد و گفت: این مساجد زیر نظر ستاد اعتکاف رفسنجان فعالیت کرده و دیگر مساجد شهر نیز به صورت داوطلبانه این مراسم معنوی را برگزار می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار