استاندار کرمان گفت: پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان و فلات مرکزی کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 10 April 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز عصر در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار‌ داشت: بیست و یکمین معین اقتصادی استان کرمان امروز مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه تفاهم یا شرکت جنبی مس شهید باهنر کرمان برای عهده‌داری مسئولیت اقتصادی استان امروز ظهر امضاء شد گفت: این شرکت عهده‌دار بخش راین برای توسعه و ایجاد اشتغال شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه همه شرکت‌هایی که تاکنون به عنوان معین اقتصادی مسئولیت قبول کردند راضی هستند افزود: در بحث آب در استان کرمان، طرح همیاران آب دست‌آوردهای خوبی برای استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه 11 کیلومتر از تونل انتقال آب به کرمان به اتمام رسیده است، خاطر‌نشان کرد: این یک رکورد است و در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کرمان از این تونل بازدید به عمل آمد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از دریای عمان هم در این سفر بررسی و پیگیری شد گفت: پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان کرمان و فلات مرکزی کشور توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه صددرصد اسناد خزانه در استان جذب شده است، افزود: همه دستگاه‌ها در این بحث همکاری کردند که جای قدردانی داشته و نشان از قدرت ریسک‌پذیری مدیران دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمرکز استان کرمان در سال جدید متمرکز بر اشتغال است تصریح کرد: براساس آمار سازمان مدیریت آمار در سال 95 حدود 32 هزار شغل جدید که دفترچه بیمه هم برای آنها ایجاد شده به‌وجود آمده است.

وی با بیان اینکه کار جمع‌آوری تعداد بیکاران در استان توسط دهیاران و بخشداران از حدود سه ماه قبل از سال جدید انجام شده است گفت: این آمار در حال ساماندهی و بررسی است که به معین‌های اقتصادی در هر منطقه برای ایجاد شغل ارائه می‌شود.

رزم‌حسینی با اشاره به انتخابات پیش روی در کشور و اهمیت انتخابات شوراهای شهری و روستایی افزود: مردم باید با انتخاب افراد متخصص، نخبه و پاکدست سرنوشت خود و محل زندگی خود را رقم بزنند.

وی به تشویق مردم برای حضور در انتخابات توسط مدیران استانی تاکید کرد و اظهار داشت: باید با تشویق مردم انتخاباتی سالم و باشکوه در استان برگزار کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه کار مالچ‌پاشی منطقه ریگان و فهرج از شنبه بعد از 13 سال آغاز می‌شود گفت: متاسفانه دستگاه‌های مرتبط را فروخته بودند که با تدبیر لازم این اتفاق در حال انجام است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار