معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری کرمان با اشاره به اینکه تعداد شرکت شهرک‌های استان ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: تعداد شرکت شهرک‌های کرمان از ۳۲ به ۴۰ شهرک رسید.
کد خبر: ۴۰۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 10 April 2017
محمدرضا فتوت امروز عصر در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار‌داشت: اتفاقات انجام شده در استان کرمان که بسیار مثبت است نتیجه وحدت و همدلی همه مدیران بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 345 جلسه رفع موانع تولید در استان تشکیل شد گفت: این جلسات دو هزار و 500 مصوبه داشت که یک هزار و 850 مصوبه آن اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری کرمان با بیان اینکه تعداد شرکت شهرک‌های استان کرمان 25 درصد افزایش پیدا کرده است افزود: تعداد شرکت شهرک‌های استان کرمان از 32 به 40 شهرک رسید.

وی با اشاره به اینکه در بخش سرمایه‌گذاری خارجی در استان 3 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام شده است خاطر‌نشان کرد: بعضی از این سرمایه‌گذاری‌ها به اتمام رسیده و بعضی‌ها در مرحله اجراست.

فتوت به افتتاح طرح‌های فولادی 12 میلیون تن کنستانتره و 10 میلیون تن گندله در استان اشاره کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای 6 هزار و 550 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در بحث ایجاد صنایع در جنوب استان، 60 درصد تعداد صدور جواز تاسیس و 47 درصد تعداد صدور پروانه‌های بهره‌برداری افزایش پیدا کرده است، گفت: در بخش کشاورزی در سطح کشور هم رتبه اول کشوری در زمینه جذب منابع صندوق توسعه ملی را کسب کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری کرمان با اشاره به اینکه در سال 95 برای نخستین بار خسارات ناشی از آفات زنجیره خرما در استان کاهش پیدا کرد و کنترل شد تصریح کرد: استان کرمان رتبه اول کشوری در بحث ثبت جهانی آثار میراثی با ثبت 5 اثر میراثی و طبیعی را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه بازسازی 41 اثر تاریخی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان در حال انجام است گفت: با ایجاد 110 اقامتگاه بوم‌گردی در استان رتبه اول کشوری را در حوزه ایجاد زیر‌ساخت‌های گردشگری را کسب کردیم.

فتوت با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری کارگروه اشتغال استان تشکیل جلسه داده است افزود: همه دستگاه‌ها باید در استان برای ایجاد شغل جدید کمک کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار