مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان با اشاره به اینکه شفافیت مالی در استان کرمان مورد تاکید است گفت: ۱۱۸ میلیارد تومان اسناد خزانه در استان کرمان جذب شد.
کد خبر: ۴۰۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 10 April 2017
داریوش فخرایی امروز عصر در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار‌داشت: گزارش تفریق بودجه استان به موقع به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل دیوان محاسبات استان آن را مشاهده کنند گفت: 118 میلیارد تومان اسناد خزانه در استان کرمان جذب شد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان با بیان اینکه شفافیت مالی در استان کرمان مورد تاکید است افزود: اگر شفافیت مالی وجود نداشته باشد، هیچ کدام نمی‌توانیم به وظایف خودمان در راستای توسعه استان و کشور کمک کنیم.

فخرایی با بیان اینکه رویکرد دیوان محاسبات در استان کمک کردن به مدیران است خاطر‌نشان کرد: برای انجام هرگونه مشاوره در حوزه‌های مالی آمادگی لازم داریم.

پیکر شهید مدافع حرم در بردسیر تشییع شد

پیکر شهید "لال‌محمد امینی" از شهدای مدافع حرم امروز بر دوش مردم و مسئولان و اهالی مهمانشهر بردسیر تشییع شد.

پیکر این شهید والامقام از مقابل شهرداری بردسیر تا گلزار شهدا تشییع شد.

شهید شهید "لال‌محمد امینی" 23 ساله و متاهل از تیپ فاطمیون بود که ششم فروردین 96 در سوریه به شهادت رسید.

آئین استقبال از این شهید روز گذشته پس از ورود به کرمان در میدان جانباز شهر بردسیر و مراسم وداع با پیکر شهید نیز پس از نماز ظهر و عصر در محل مهمانشهر بردسیر برگزار شد.

بیش از 7000 نفر در آیین اعتکاف رفسنجان نام‌نویسی کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: بیش از هفت هزار نفر تاکنون برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف در مساجد شهری و روستایی این شهرستان نام‌نویسی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی اظهار‌داشت: نام‌نویسی از متقاضیان و علاقمندان برای حضور در آیین معنوی اعتکاف از 16 فروردین سال جاری آغاز شد و تا دوشنبه 21 ادامه دارد.

وی افزود: مساجد جامع، قبا، خیراندیش، حضرت ابوالفضل‌(ع) و موسی‌بن جعفر‌(ع) برای خانم‌ها، مساجد امام و مسجدالنبی نیز در شهر رفسنجان برای آقایان و بیش از 15 مسجد در روستاهای این شهرستان برای برگزاری آیین اعتکاف در رفسنجان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد: آیین اعتکاف در مساجد دانشگاه‌های پیام نور، ولی‌عصر‌(عج) و آزاد اسلامی این شهرستان نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: آیین معنوی اعتکاف در رفسنجان همراه با برنامه های فرهنگی و سخنرانی توسط حجت الاسلام عرفان مدرس حوزه علمیه قم و ربیعی مشاور و روانشناس اجرا می شود.

وی با بیان اینکه نماز زنگار غفلت را از روان انسان می‌زداید و صیقل روح و روان است گفت: روزه نیز پالایشگاه خلوص و نردبان صعود آدمی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار