معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از دستگیری قاتل فراری (ع.م) در این شهرستان ظرف مدت کمتر از ۱۶ روز خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
کد خبر: ۴۰۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 12 April 2017
جمال‌الدین محمد شیخ‌بهایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 7 فروردین‌ماه سال جاری در ساعت 01:15 بامداد حسب گزارش شهروندان منطقه نودژ شهرستان منوجان مبنی بر صدای تیراندازی در شهرک شهید بهشتی اکیپی از ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از مراجعه به درب منزل مقتول و با مشاهده آثار خون در حیاط خانه بدن نیمه جان مقتول را که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان 12 فروردین کهنوج منتقل کردند که متاسفانه  به علت شدت جراحات فوت می‌کند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان افزود: پس از وقوع این حادثه رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت که با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی متهم در محل مخفیگاهش در شهرستان کهنوج دستگیر شد.

شیخ بهایی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اقرار کرده و تحقیقات تکمیلی در این مورد همچنان ادامه دارد و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نودژنیوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خواهش میکنم عکس های قاتل رو بزارید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار