شهردار کرمان گفت: خیابان بهمنیار از انتهای خیابان اقبال به سمت آزادی ظرف یک هفته آینده آزاد می شود.
کد خبر: ۴۰۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 15 April 2017
علی بابایی اظهار کرد: پروژه میدان آزادی از برنامه زمان بندی اصلی خود عقب نیست و بر اساس قراردادی که با پیمانکار این پروژه داریم زمان افتتاح این پروژه ۱۰ مهر ماه سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه برای افتتاح میدان آزادی شهر کرمان پنج ماه و اندی دیگر فرصت وجود دارد، افزود: مسیرهای خیابان استقلال آزاد شده و در مسیر ضلع غربی خیابان استقلال یک ملک در مسیر بود که آن توسط شهرداری خریداری و ظرف چند روز آینده تخلیه می شود و این مسیر آزاد خواهد شد.

بابایی عنوان کرد: خیابان بهمنیار که پیک ترافیک ما بود از انتهای خیابان اقبال به سمت آزادی ظرف یک هفته آینده آزاد می شود و چند روز گذشته آخرین پارت بتن آن ریخته شد.

شهردار کرمان تصریح کرد: از صبح پنجشنبه کار روسازی و آسفالت بهمنیار را شروع کردیم و این مسیر حداکثر ظرف یک هفته آینده بازگشایی و این مسیر ارتباطی آزاد می شود.

وی بیان کرد: ضلع شرقی خیابان بهمنیار حداکثر ظرف یک ماه آینده به اتمام می رسد و سیستم ترافیک و وضعیت کسبه این محله به شرایط قبل از اجرایی این طرح باز می گردد.

بابایی با اشاره به اینکه به طور شبانه روزی در زیرگذرهای خیابان بهمنیار خاکبرداری صورت می گیرد، افزود: حجم عملیات خاک برداری مدنظر زیرگذرهای خیابان بهمنیار ۲۰۰ هزار متر مکعب است که تا کنون ۶۰ هزار متر مکعب آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: قطعا تا پایان شهریور ماه این پروژه به پایان خواهد رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار