دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان از معرفی تعدادی از ادمین‌های گروه‌های مجازی و مدیر مسئول یک نشریه در استان کرمان، به‌دلیل تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۴۰۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 16 April 2017
فرشید فلاح اظهار‌داشت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا باید از انجام تبلیغات زودهنگام اجتناب کنند و این موضوع، مر قانون است.

وی با اشاره به اینکه بلیغات زودهنگام کاندیداها و طرف‌داران‌شان در فضاهای مختلف ممنوع بوده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند گفت: تعدادی از ادمین‌های گروه‌های مجازی، به‌دلیل تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در استان کرمان برای برخی نامزدهای شوراهای شهر، به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان از تمام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا درخواست کرد نظم و قانون، اخلاق اسلامی و انتخاباتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مردم در شهرها و روستاهای مختلف استان، تبلیغات غیرمجاز و زودهنگام افراد در فضاهای مجازی را به هیئت‌های نظارت شهرستان مربوط اعلام کنند افزود: هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها نیز باید با تبلیغات زودهنگام و غیرمجاز در فضای مجازی برخورد کرده و خاطیان را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

فلاح همچنین خطاب به کاندیداها و طرف‌دارشان تأکید کرد: از تخریب رقیب و اقدام‌های مأیوس‌کننده و تفرقه‌انگیز پرهیز کنند تا زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار