استاندار کرمان گفت: کار واگذاری حفظ منابع طبیعی به معین‌های اقتصادی در استان کرمان از شهداد آغاز شده و این طرح در سایر مناطق اقتصادی نیز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 16 April 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز صبح در آئین آغاز عملیات اجرایی مالچ پاشی تپه‌های ریگان اظهار‌ داشت: مالچ پاشی هیچ‌گونه آثار زیان باری ندارد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای آغاز عملیات مالچ پاشی در شرق استان کرمان گفت: خوشبختانه امروز با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی عملیات مالچ پاشی 12 هکتار از تپه‌های شهرستان ریگان در مقابله با ریزگردها آغاز می‌شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی ادامه عملیات مالچ پاشی از شهریورماه انجام می‌شود و از رسانه‌ها می‌خواهیم آگاهی بخشی لازم را به جامعه و مردم بدهند.

وی با بیان اینکه برای شهرستان‌های شرقی استان معین اقتصادی در نظر گرفته شده و در حال کار است گفت: معین اقتصادی منطقه، اقداماتی برای بیابان زدایی در برنامه‌های خود دارد که در آینده اجرایی می‌شود.

رزم‌حسینی خاطر‌نشان کرد: کار واگذاری حفظ منابع طبیعی به معین‌های اقتصادی در استان کرمان از شهداد آغاز شده و این طرح در سایر مناطق اقتصادی نیز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت باید نقش تاثیرگذاری و حمایت داشته باشد تا تصدی‌گری گفت: معاون اول رئیس جمهور به صورت جدی تاکید کرده‌اند که عملیات مالچ پاشی در استان کرمان اجرایی شود و این کار امروز در کرمان آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار