با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان بیش از یک‌میلیارد تومان پروژه برق رسانی در رفسنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۰۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 16 April 2017
این پروژه ها که شنبه شب افتتاح شد شامل پروژه روشنایی بلوار حجت رفسنجان و پروژه‌های روشنایی معابر، رفع افت‌ ولتاژ و ایجاد شبکه برق با اعتبار بیش از یک‌میلیارد تومان بود.

فرماندار رفسنجان در حاشیه افتتاح این پروژه ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه برق در گوشه گوشه شهرستان در سه‌ سال و نیم اخیر مشکلاتی در زمینه روشنایی معابر، شبکه‌ها و افت ولتاژ داشتیم و برای رفع این مشکلات جلساتی را با مسئولان مربوطه برگزار کردیم.

حمید ملانوری با بیان اینکه سعی کردیم با مشارکت مردم، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها مشکلات این حوزه برطرف شود، ابراز داشت: در این دو، سه‌ سال مشکلات ذکر شده تا حد زیادی برطرف شد و امروز نیز بیش از یک‌میلیارد تومان پروژه در زمینه ایجاد شبکه برق، رفع افت ولتاژ و روشنایی معابر افتتاح شد.

وی بیان داشت: به لحاظ ایجاد پست‌های فوق‌توزیع برق و اصلاح شبکه‌های فشار قوی از سوی برق منطقه‌ای استان کرمان اقدامات خوبی انجام شده و سرعت کار خوب بوده است اما به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

ملانوری تصریح کرد: این اقدامات سبب شده روحیه مشارکت در بین مردم و خیران و دهیاریها و شهرداریها بیشتر شود و نتیجه این تعامل چشمگیربودن رفع بخشی از مشکلات بزرگ حوزه برق در شهرستان بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار