شهردار کرمان از بازگشایی خیابان بهمنیار، از خیابان شهید نامجو به سمت میدان آزادی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 19 April 2017
علی بابایی در حاشیه‌ بازدید استاندار کرمان و معاون عمرانی استاندار از روند بازگشایی این محور اظهار کرد: پس ریخته شدن بتن سقف ضلع غربی خیابان بهمنیار، تا ساعات پایانی شب گذشته، این معبر توسط سازمان عمران شهرداری آسفالت شد و مسیر از نظر ترافیکی به حالت قبل از اجرای پروژه برگشت.

وی افزود: از امروز مردم می‌توانند از این مسیر به سمت میدان آزادی تردد کنند.

شهردار کرمان با بیان اینکه آخرین تملک خیابان استقلال هم دیروز انجام گرفت، گفت: شب گذشته همکاران منطقه سه تا صبح کار تخریب را انجام دادند و امروز با آسفالت این مسیر، تردد خودروها به حالت قبل از اجرای پروژه برمی‌گردد.

بابایی بیان کرد: با آسفالت این معبر، مسیر خیابان استقلال به چهارراه خواجو آزاد می‌شود و تردد در خیابان استقلال به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام خواهد گرفت.

وی افزود: با این اقدام، دیگر در میدان آزادی گره ترافیکی نخواهیم داشت و خودروها همانند قبل از اجرای پروژه، در خیابان‌های محدوده‌ میدان آزادی تردد خواهند کرد.

شهردار کرمان با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که دال میدان هم هرچه سریع‌تر اجرا شود، از بررسی طرح‌های منتخب المان میدان آزادی با حضور استاندار کرمان خبر داد و گفت: از بین ۸۸ طرحی که به مسابقه‌ المان میدان آزادی ارسال شده بود، سه طرح توسط گروه داوران انتخاب شد که امروز با حضور استاندار کرمان، شرایط اجرایی این سه طرح مورد بررسی قرار گرفت.

بابایی افزود: قرار شد از طراح‌های این سه طرح دعوت شود تا با حضور آن‌ها وضعیت اجرای طرح‌ها مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
با سلام و تشکر از زحمات شهرداری محترم اگر برای چراغ قرمز پل راه آهن در جاده تهران که با مشکل ترافیکی به دلیل ورودی خیابانی از سمت بلوار روبروست فکری شود صمیمانه متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار