رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان گفت: مراسم افتتاح دفتر صدور ویزای فرودگاه کرمان فردا با حضور معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 19 April 2017
علی جعفری اظهار داشت: حسن قشقاوی معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور فردا پنجشنبه 31 فروردین‌ماه جاری در سفری یکروزه به استان کرمان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه در این سفر دفتر صدور ویزای فرودگاه کرمان افتتاح می‌شود گفت: مراسم افتتاح دفتر صدور ویزای فرودگاه کرمان فردا ساعت 10 صبح با حضور قشقاوی معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، رزم‌حسینی استاندار کرمان، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران استانی در سالن اجتماعات فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان با اشاره به اینکه این دفتر در سالن حجاج فرودگاه راه‌اندازی شده است افزود: با این اتفاق اتباع خارجی و سرمایه‌گذاران و هیئت‌های اقتصادی می‌توانند با ورود در فرودگاه کرمان ویزای یک‌ماهه دریافت کنند که تا سه ماه قابل تمدید است.

وی شرکت در جلسه شورای روابط خارجی استان کرمان را از دیگر برنامه‌های سفر معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور به کرمان عنوان کرد و خاطر‌نشان کرد: در نخستین جلسه شورای روابط خارجی استان کرمان مواردی همچون تشریح کلیات و جزئیات روابط خارجی استان و پیگیری برگزاری همایش سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران در کرمان بررسی می‌شود.

جعفری در رابطه با سفر سفیر روسیه در اردیبهشت سال 96 به کرمان که پیش از این خبر سفرش را به داده بود اظهار داشت: دو تاریخ اعلام شد که استاندار کرمان به‌دلیل جلساتی در خارج از استان، نبودند اما پیگیری برای سفر سفیر روسیه به استان همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار