شهردار کرمان گفت: عصر شنبه‌ هفته‌ آینده، محور گلبازخان بازگشایی و با مسدود شدن ضلع شمالی میدان توحید، عملیات پیاده‌راه‌سازی این میدان نیز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 19 April 2017
علی بابایی صبح چهارشنبه در حاشیه‌ بازدید استاندار کرمان و معاون عمرانی استاندار از روند بازگشایی محور گلبازخان، با بیان اینکه براساس پیگیری‌ها، محور گلبازخان بعد از سال‌ها آزاد شد، گفت: از اواخر سال گذشته توسط شرکت‌های حفارِ آب، برق و گاز، حفاری‌ها و نصب تأسیسات در این محور انجام گرفت تا از دوباره‌کاری جلوگیری شود.

وی افزود: اگرچه تا چند سال آینده نیازی به این تأسیسات نبود، اما برای جلوگیری از دوباره‌کاری و تخریب مجدد خیابان و پیاده‌روها، شرکت‌های حفار کارشان را انجام دادند و شب گذشته نیز کار اجرای فاضلاب به پایان رسید.

شهردار کرمان از حجم بالای عملیات خاک‌برداری و آواربرداری در این محور خبر داد و گفت: عملیات خاک‌برداری توسط سازمان عمران انجام گرفته و تا عصر جمعه کار آسفالت خیابان نیز به پایان خواهد رسید.

بابایی افزود: شنبه‌ هفته‌ آینده با بازگشایی محور گلبازخان و مسدود شدن ضلع شمالی میدان توحید، عملیات پیاده‌راه‌سازی این میدان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: هم‌چنین علیرغم اینکه بخشی از کارها در میدان توحید وظیفه‌ی میراث فرهنگی است، اما برای سرعت بخشیدن به کار، مقرر شد میراث فرهنگی پشت‌بام‌های میدان را بهسازی کند و به‌سازی ستون‌ها، نصب جدول سنگی و سنگ‌فرش میدان، توسط شهرداری انجام گیرد.

شهردار کرمان از آماده شدن طرح میدان توحید نیز خبر داد و گفت: با جمع‌آوری آسفالت، اجرای سنگ‌فرش، نصب فلاورباکس و ایجاد فضاهای شهری و نورپردازی، میدان توحید به میدانی شکیل تبدیل خواهد شد.

بابایی گفت: همزمان با عملیات پیاده‌راه‌سازی میدان توحید، تأسیسات میدان نیز توسط شرکت‌های حفار نصب می‌شود تا از دوباره‌کاری و تخریب میدان در آینده جلوگیری شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار