عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مدل توسعه در دولت سازندگی و اعتدال اشرافی‌گری غربی است گفت: از دولت تدبیر و امید هم تدبیری که ندیدیم، هیچ، امید جوانان هم نا‌امید شده است.
کد خبر: ۴۱۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 22 April 2017
آیت‌‌الله عبدالکریم فرحانی امروز در مراسم سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه ثارالله شهر کرمان اظهار‌ داشت: خداوند در آیه ولایت سوره مائده ما را دعوت به ولایتمداری کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در آیه بعد از آیه ولایت در سوره مائده هم آمده که کسانی که تا آخر با ولایت باشند، پیروز هستند، خاطر‌نشان کرد: این وعده الهی است که پیروان ولایت بر مشکلات غلبه می‌کنند.

آیت‌‌الله فرحانی با بیان اینکه امام راحل انقلاب را با ارزش‌های عاشورایی شروع کرد، گفت: در طول مسیر پیروزی انقلاب و بعد از آن هم سختی‌های زیادی کشیده شده و شهدای زیادی تقدیم شد. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خامنه‌ای با رهبری و مدیریت عالی خود توانست کشور را از شرایط سخت نجات دهد، تصریح کرد: امروز جریان حزب‌الله در لبنان به‌دلیل ولایتمداری، پیروز است و تفکر ولایت‌مداری امام راحل به ثمر نشسته است؛ ایران امروز به‌دلیل وجود ولایت سربلند، موفق و عزتمند است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدل توسعه دولت سازندگی مدل غربی طراحی شد و نتایج آن، امروز در خوزستان قابل مشاهده است، اظهار‌ داشت: زندگی در خوزستان مختل شده، مردم له شده‌اند و اشرافی‌گری برای بعضی‌ها به‌وجود آمد. از دولت تدبیر و امید هم تدبیری که ندیدیم، هیچ، امید جوانان هم نا‌امید شده است.

آیت‌الله فرحانی با بیان اینکه هیچ‌کس با تدبیر و مذاکره مشکل ندارد، اما با ترس مشکل داریم، افزود: کسی که می‌ترسد، نمی‌تواند حافظ عزت مردم کشور اسلامی باشد. ولایتمداری شاخص قرآنی دارد و نمی‌شود هر جا ترسیدیم، فرار کنیم. امروز اگر جامعه انقلابی بماند، موفق خواهیم بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار