مدیر پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان از شناسایی و ساماندهی روستاهای در معرض مهاجرت و تخریب در استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 22 April 2017
محبوبه میرزابیگی پیش از ظهر شنبه در پنجمین جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش بافت های ناکارآمد استان کرمان، اظهار کرد: در راستای ساماندهی روستاهای در معرض مهاجرت و تخریب، کمیته تخصصی توانمندسازی و اشتغال روستاییان تشکیل داده ایم.

وی با اشاره به اینکه کمیته تخصصی توانمند سازی و اشتغال روستاییان با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان شروع به کار کرده است، گفت: هدف از ایجاد این کمیته شناسایی روستاهای در معرض مهاجرت و تخریب است.

میرزابیگی بیان ادامه داد: با توجه به اینکه مهاجرت روستاییان در استان کرمان بی رویه است و جرائم و آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد لذا باید برای ساماندهی این مشکل نهادهای متولی با برنامه ریزی ویژه ای همکاری خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به ذیل کارگروه هایی در راستای پیش بینی و پیشگیری از بافت های ناکارآمد داریم، افزود: ایجاد کارگروه های تخصصی باعث تقویت و انسجام سازمانی، مدیریت یکپارچه و اشتغال روستائیان می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار