رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان با بیان اینکه نظر هیئت‌های نظارت استان در مورد نامزدهای انتخابات شوراها، به فرمانداری‌ها اعلام شده است گفت: داوطلبان انتخابات شوراها برای دریافت صلاحیت به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۱۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 23 April 2017
احمد انارکی‌محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: شاهد حداقل رد صلاحیت‌ها در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان کرمان بودیم.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان با بیان اینکه تلاش شده تا در تأیید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات، وفق قانون عمل شود، گفت: در بررسی صلاحیت‌ها فقط نظر مراجع چهارگانه مد نظر قرار گرفته تا کم‌ترین ممانعت برای مشارکت افراد در انتخابات ایجاد شود.

انارکی محمدی با تأکید بر اینکه مردم باید درباره‌ نامزدهای انتخابات تحقیق کنند و آگاهانه رأی دهند، گفت: مردم باید با انتخاب صحیح به افرادی که صلاحیت ورود به شوراهای اسلامی شهر و ورستا دارند، رأی دهند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی  به فرصت اعتراض چهار روزه‌ افرادی که رد صلاحیت شده‌اند اشاره کرد و گفت: نامزدهایی که رد صلاحیت شده‌اند، از سوم تا ششم اردیبهشت مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیئت‌های نظارت اعلام کنند.

رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمان افزود: اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده در بخش‌ها، در هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده در شهرها، در هیئت نظارت استان بررسی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار