مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه عدم پخش زنده مناظره‌ها فرصت به وجود آمدن شبهه سانسور را ایجاد می‌کند گفت: اتخاذ این تصمیم از طرف کمیسیونی که تعدادی از اعضای آن منصوب دولت هستند، شائبه‌ حمایت از یک فرد خاص را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۴۱۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 24 April 2017
ناصر بهروز درباره عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی اظهار داشت: غیر زنده بودن مناظرات سبب کاهش اقبال افکار عمومی به صدا و سیمای جمهوری اسلامی و استقبال جامعه از رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: عدم پخش زنده مناظرات فرصت به‌وجود آمدن شبهه سانسور را ایجاد می‌کند و زمین‌بازی‌ای را برای مانور رسانه‌های معاند با نظام و انقلاب اسلامی فراهم می‌آورد که نظام را در معرض اتهام "شعار آزادی بیان در گفتار و نه در عمل" قرار می‌دهد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه اتخاذ این تصمیم از طرف کمیسیونی که تعدادی از اعضای آن منصوب دولت در این کمیسیون هستند، شائبه‌ حمایت از یک فرد خاص را تقویت می‌کند گفت: در حالی که بسیاری از برنامه‌های ساده در رسانه ملی زنده پخش می‌شود و آدم‌های معمولی در پخش زنده حرف می‌زنند، آیا به نامزدهای ریاست‌جمهوری که مورد تایید ارکان نظام هستند اعتماد نداریم و یا مسائل دیگری مطرح است.

بهروز با بیان اینکه نقش و وظیفه اصلی رسانه در هر سطحی، روشنگری بین مردم است که با این تصمیم نادیده گرفته شده است تصریح کرد: با این تصمیم پرابهام این شک به وجود می‌آید که عده‌ای به‌جهت کمک به نامزدی خاص و در راستای پروژه‌ای تعریف‌شده و کاملا مشخص سعی در مهندسی‌ انتخابات دارند.

وی اظهار داشت: کسانی که 4 سال تمام به منتقدان و پرسشگران، اهانت‌ها و اتهاماتی مانند بی‎سواد، بی شناسنامه و ... را متوجه کرده، حق دارند از مناظره‌ها به صورت زنده بترسند.

‌مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی با هر تفکری نسبت به این قضیه اعتراض داشته و خواستاریم ستاد انتخابات کشور در تصمیم خود تجدیدنظر کند گفت: به نظر می‌رسد عدم پخش زنده مناظره‌ها نوعی فرار از پاسخگویی مسئولان در پیشگاه مردم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار