رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به همزمانی جشن های نیمه شعبان و برگزاری انتخابات گفت: جشن های نیمه شعبان نباید به خواسته های جناحی آلوده شود.
کد خبر: ۴۱۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 24 April 2017
مهدی صدفی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد شعبانیه استان کرمان اظهار کرد: با توجه به همزمانی جشن های نیمه شعبان و انتخابات باید مراقبت کرد تا این جشن ها به خواسته های جناحی و باندی آلوده نشود.

صدفی با اشاره به لزوم جلوگیری از سوءاستفاده برخی کاندیداها از مراسم مذهبی گفت: در جشن های نیمه شعبان تنها مساله حضور پرشور مردم در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد و از گرایشات سیاسی پرهیز شود.

وی با تاکید بر لزوم مردمی برگزار شدن این جشن ها گفت: مردم کرمان همواره مشارکتی خودجوش و پررنگ برای برگزاری جشن های نیمه شعبان داشته اند.

صدفی گفت: برنامه های نیمه شعبان باید برای همه گروه های سنی مناسب باشند تا شاهد حضور اقشار مختلف مردم در این جشن ها باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه جشن های نیمه شعبان باید منجر به معرفت افزایی شود، افزود: دشمنان عقاید دینی جوانان را هدف قرار داده اند و لازم در این ایام برگزارکنندگان جشن های نیمه شعبان به محتوی برنامه ها توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: عشق و ارادات مردم ایران نسبت به ائمه اطهار (ع) روز به روز در حال افزایش است.

صدفی با اشاره به لزوم برگزاری جشن های نیمه شعبان به دور از هر گونه حاشیه افزود: مکان و زمان برگزاری جشن ها باید از قبل به اطلاع مردم رسانده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار