فرماندار کرمان گفت:افزودن37شعبه جدید به شعب شهر کرمان موردتائیدقرار گرفته ودر مکانهایی که در انتخابات قبل تعداد آراء آنها بالا بوده یک شعبه دیگر در همان مکان یادر نزدیک آن ایجادمی شود.
کد خبر: ۴۱۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 24 April 2017
محمدعلی توحیدی در جمع اعضای ستاد انتخابات و معین های انتخابات شهرستان کرمان گفت: کارهای هر 30 شعبه اخذ رای در کرمان به یک معین که از کارکنان فرمانداری کرمان است واگذار شده است و معین ها از صفر تا صد امور مربوط به شعب خود را انجام می دهد.

وی گفت: از تعیین محل شعب و هماهنگی و تجهیز آنها تا رفع مشکلات احتمالی در روز اخذ رأی و تا پایان شمارش آراء و تحویل صندوق ها و صورتجلسات نهایی به فرمانداری همه با هماهنگی معین ها صورت خواهد گرفت تا امور با سرعت و نظم بیشتری انجام شود.

 وی افزود : شمارش آراء در انتخابات شوراهای اسلامی به واسطه کثرت کاندیداها روند طولانی تری خواهد داشت و این صبوری و تلاش بیشتر عوامل اجرایی را می طلبد.

توحیدی ادامه داد: مردم در مسئله انتخابات احساس مسئولیت و همکاری می کنند حقیقت این است که این مردم هستند که انتخابات را اجرا می کنند.

وی با اشاره به اهمیت کار عوامل اجرایی در شعب اخذ رای تصریح کرد: به دلیل اهمیت بالای کار و لزوم همکاری ادارات و سازمانها در برگزاری دو انتخابات مهم در پایان اردیبهشت ماه، سعی شده است که نمایندگان فرماندار از بین مدیران کل ادارات یا معاونین آنها تعیین شود در حقیقت هدف، به کارگیری توانمندترین افراد برای اینکار است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کرمان اذعان داشت: بر اساس قانون تمامی ادارات دولتی، سازمان ها، نهادهای انقلابی، موسسات وابسته به دولت و ... موظفند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران کارکنان یا سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی درخصوص تعداد شعب اخذ رای در شهر کرمان گفت: افزودن 37 شعبه جدید به شعب شهر کرمان مورد تائید قرار گرفته است لذا در مکانهایی که در انتخابات قبل تعداد آراء آنها بالا بوده یک شعبه دیگر در همان مکان یا در نزدیکی آن ایجاد خواهد شد تا از حجم کاری که بر عهده عوامل اجرایی گذاشته میشود کاسته و کار شمارش آراء و اعلام نتایج سریعتر صورت پذیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار