دبیر هیئت عالی نظارت بر شوراهای استان کرمان گفت: از تعداد ۶۰ نامزد انتخاباتی شوراها که در شهرها ردصلاحیت شده بودند، ۵۸ نفر در هیئت عالی نظارت استان تأیید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۴۲۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 08 May 2017
فرشید فلاح امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 393 نفر از نامزدهای انتخابات شوراها در هیئت‌های اجرایی و حدود 200 نفر در هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شده بودند.

وی افزود: در مجموع حدود 600 نفر از نامزدهای انتخابات شوراها در استان کرمان رد صلاحیت شده بودند که از این تعداد 379 نفر در بخش‌ها و 60 نفر در هیئت عالی نظارت اعتراض کردند.

دبیر هیئت عالی نظارت بر شوراهای استان کرمان تصریح کرد: از افرادی که در بخش‌ها اعتراض کرده بودند، 332 نفر و از افرادی که در هیئت عالی نظارت اعتراض کرده بودند، 58 نفر تأیید صلاحیت شدند.

فلاح با بیان اینکه آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده امروز به ستاد برگزاری انتخابات و رؤسای هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها اعلام شده است گفت: دلیل رد صلاحیت مجدد برخی از نامزدهای انتخابات شوراها، نقص پرونده‌های آن‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه در 8 شهرستان استان از 23 شهرستان، انتخابات شوراها به صورت الترونیکی انجام می‌شود گفت: انتخابات شوراها در شهرستان‌های زرند، رفسنجان، سیرجان، بافت، شهربابک، بم، کهنوج و جیرفت الکترونیکی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت عالی نظارت بر شوراهای استان کرمان با بیان اینکه نتیجه انتخابات باید افزایش اقتدار نظام باشد گفت: مردم باید با حضور گسترده، توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار