امام جمعه رفسنجان گفت: سند ۲۰۳۰ یک فاجعه فرهنگی و بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی است.
کد خبر: ۴۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 10 May 2017
حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر سه شنبه در نخستین شورای اداری شهرستان رفسنجان در سال ۹۶ اظهار داشت: انتخابات هم از جهت اینکه مردم حق رای‌دادن دارند و هم اینکه فردی که رای می‌گیرد، حق دارد، حق‌الناس محسوب می شود.

وی با بیان اینکه خداوند حقوق بندگان را بر حقوق خود مقدم کرده و رعایت حقوق مردم ادای حقوق خدا است، افزود: ستم برخی بندگان بر برخی دیگر از بندگان بدون ادای حق‌الناس بخشیده نمی‌شود و شایسته است حقیقت در بحث تبلیغات و زمان اجرای انتخابات باشد.

وی ریاست جمهوری و عضویت در شوراها را مقامات دنیوی برشمرد و بیان کرد: در تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری رقیب‌هراسی کاملا واضح است و این مسئله حق‌الناس و ظلم محسوب می‌شود. کسی که بر کرسی می‌نشیند اگر ظلمی به مردم روا کند، افرادی که دانسته به او رای دهند در این ظلم شریک هستند.

امام جمعه رفسنجان به وعده به دهیاران اشاره و تصریح کرد: به دهیاران وعده استخدام داده شد که اگر فلانی رای بیاورد دهیاران استخدام می‌شوند که این یک وعده دروغ است چرا که دهیاران را شوراها مشخص می کنند نه دولت.

رمضانی پور تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ یک فاجعه فرهنگی و بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی است و دولت پنهان‌کاری کرده و طی چند سال بساط اسلام و مسائل مذهبی و دینی از آموزش و پرورش برچیده شود.

وی گفت: ما خواستار مذهبی‌تر و دینی‌تر شدن مسائل آموزش و پرورش هستیم در حالی که در برخی مدارس رفسنجان اجرا کرده اند و برخی ساعت‌های تربیتی را کم کردند که این خیانت بزرگی است.

وی ادامه داد: در قضیه ۲۰۳۰، شورای انقلاب فرهنگی و مجلس مدعی هستند و رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان این مطلب را به طور واضح بیان کردند که امیدواریم جلوی این کار به سرعت گرفته شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار