امام جمعه موقت کرمان مردم را خنثی کننده اصلی توطئه های دشمنان دانست و گفت: حضور حداکثری در انتخابات معاملات دشمنان را بر هم می زند.
کد خبر: ۴۲۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 13 May 2017
حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: این انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با اشاره به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته اند و به دنبال توطئه و دسیسه هستند.

حجت الاسلام عرب پور حضور مردم در صحنه را خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و ادامه داد: مردم مانند همیشه با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای واهی بودن توطئه های دشمنان را نشان دهند.

امام جمعه موقت کرمان از مردم به عنوان خنثی کننده اصلی طرح های دشمنان نام برد و تصریح کرد: دشمنان گمان می کنند می توانند انتخابات را به چالش تبدیل کرده و از این طریق به نظام ضربه وارد کنند.

وی گفت: همانگونه که وظیفه مردم شرکت حداکثری در انتخابات است مجریان انتخابات نیز موظف هستند که انتخابات را مطابق قانون و سالم برگزار کنند.

حجت الاسلام عرب پور خواستار تامین امنیت انتخابات از سوی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شد و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم نقش اساسی در تعیین سرنوشت کشور دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار