امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه ۲۰۳۰ یک قرارداد برای نفوذ به داخل کشور است، گفت: اهداف دشمن در این قرارداد مخدوش کردن ارزش‌ها و اصول دین اسلام است و باید این قرارداد به سرعت متوقف شود.
کد خبر: ۴۲۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 13 May 2017
حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امروز ظهر در بیان خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک ولادت امام زمان‌(عج)، با اشاره به اینکه زندگی خودمان را باید براساس سبک زندگی مهدوی مطابقت دهیم اظهار داشت: برای ظهور امام زمان‌(عج) باید آمادگی‌هایی در جامعه ایجاد شود تا زمینه پذیرش منجی عالم بشریت به‌وجود آید.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین با بیان اینکه مسئله عاشورا و امام حسین‌(ع)، آنقدر که در بحث پیاده‌روی اربعین مطرح می‌شود و پیام آن به سراسر دنیا ارسال می‌شود در سخنرانی‌ها بیان نمی‌شود خاطر‌نشان کرد: در بحث مهدویت هم باید آمادگی فرهنگی را برای ظهور حضرت مهدی‌(عج) فراهم کرد.

عرب‌پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور مهدی موعود‌(عج) است گفت: این انقلاب جرقه‌ای بود که در جهان یک حرکت مردمی برای منجی ایجاد شود و همه نگاه‌ها امروز به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اظهار‌نظر جانشین ولی عهد عربستان مبنی بر اینکه ایران معتقد است که منجی آنها از مکه ظهور می‌کند و ما اجازه نخواهیم داد افزود: این موضوع اراده خداوند است و هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند مانع ظهور صاحب‌الزمان‌(عج) شود.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه متاسفانه با همین خیال خام و تفکر باطل با مسئله ظهور مقابله می‌کنند با اشاره به 26 اردیبهشت روز شکل‌گیری رژیم جعلی اسرائیل و روز نکبت تصریح کرد: نکبت‌بار‌تر آن است که بعضی از سران کشورهای اسلامی اسرائیل را دوست دارند و کشورهای مسلمان را دشمن خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه آتشی که امروز در منطقه افروخته شده توسط بعضی از سران همین کشورهای اسلامی است گفت: متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی ابزاری برای تحقق اهداف شوم رژیم غاصب اسرائیل هستند و هدف اصلی آن هم نابودی اسلام است.

عربپور با بیان اینکه انتخابات در کشور در پیش است و مردم در روز 29 اردیبهشت رئیس جمهور کشور را انتخاب می‌کنند افزود: در مسئله انتخابات باید بیانات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مسئولیت خود را به‌خوبی بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در کشور یک نماد مردم سالاری دینی است اظهار‌داشت: انتخابات توسط خود مردم برگزار و نظارت می‌شود و مجریان برگزاری انتخابات امانتدار رای مردم هستند که باید به خوبی از آن مراقبت و محافظت کنند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند که به بهانه انتخابات می‌تواند طرح‌ها و توطئه‌های خصمانه خود را اجرایی کند گفت: طرح کوتاه مدت دشمن در مقابله با نظام راه‌اندازی یک فتنه در بعد از برگزار انتخابات همانند فتنه سال 88 است.

عربپور با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور به سختی و با ریختن خون پاک هزاران شهید به دست آمده است بیان کرد: نباید با برخی اقدامات نسنجیده آب به آسیاب دشمن ریخت و ناخواسته در جبهه دشمن قرار گرفت.

وی با اشاره به قرارداد امضا شده 2030 با بیان اینکه 2030 یک قرارداد برای نفوذ به داخل کشور است گفت: اهداف دشمن در این قرارداد مخدوش کردن ارزش‌ها و اصول دین اسلام است و باید این قرارداد به سرعت متوقف شود.

امام جمعه موقت کرمان با گرامیداشت یاد معدن‌کاران جان باخته در حادثه اخیر در استان گلستان افزود: مسئولین امر باید در راستای امنیت جان کارگران در هر حوزه‌ای در حد استانداردهای موجود اقدام کنند و اگر در این زمینه سهل‌انگاری وجود دارد، برخورد شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار