معاون دادستان کرمان گفت: آمار مشارکت انتخاباتی مردم در شهر کرمان از ۷۰ درصد عبور کرد و در استان کرمان به حدود ۶۳ درصد رسید.
کد خبر: ۴۲۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 20 May 2017
محمدعلی سلیمانی در نشست با مدیران مسئول رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: دشمن با همه توان پای کار آمده و با اخبار ضد و نقیض قصد تخریب انتخابات را دارد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود که با اطلاع‌رسانی دقیق مردم را از اخبار انتخاباتی موثق آگاه کرد گفت: نباید با انتشار اخبار غیرموثق شیرینی این حماسه را تلخ کرد.

معاون دادستان کرمان با بیان اینکه در مورد صحت انتخابات فقط هیئت نظارت می‌تواند اظهارنظر کند افزود: از هر گونه شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی پیرامون انتخابات باید پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه اخبار انتخاباتی باید از منابع رسمی اعلام شود تصریح کرد: آنچه که از صندوق‌ها بیرون می‌آید نتیجه آرا مردم است و در انتخابات نباید با آبروی مردم بازی شود.

سلیمانی با بیان اینکه تاکنون در شهر کرمان 380 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند افزود: آمار مشارکت انتخاباتی مردم در شهر کرمان از 70 درصد عبور کرد و در استان کرمان به حدود 63 درصد رسید.

وی با بیان اینکه این حضور و مشارکت بالا نشان از مقبولیت نظام در بین مردم دارد تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در مورد انتخابات حتما باید از طریق مراجع رسمی در اختیار مردم قرار داده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار