شهردار کرمان از پیشرفت ۵۰ درصدی مرمت عمارت کنسولگری انگلیس خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 23 May 2017
استاندار کرمان صبح دوشنبه به‌همراه شهردار کرمان و جمعی از مدیران استانی و شهری، از پروژه‌های عمرانی شهر کرمان بازدید کردند.

 علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان صبح دوشنبه به‌همراه حمید ذکااسدی، معاون سیاسی امنیتی و ابوالقاسم سیف‌الهی، معاون عمرانی استاندار، علی بابایی، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهری، تعدادی از پروژه‌های شهری را مورد بازدید قرار دادند.

در این بازدید روند اجرای پروژه‌های زیرگذر میدان آزادی، روگذر ولی‌عصر (عج)، بدنه‌سازی میدان شهدا (طرح شش‌دروازه) مرمت کاروان‌سرای حاج‌آقاعلی، مرمت ساختمان قدیمی کنسولگری انگلیس در کرمان و مرمت باغ بیرم‌آباد مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار کرمان در حاشیه‌ این بازدید از پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت تقاطع غیرهم‌سطح آزادی خبر داد و گفت: این پروژه هم‌اکنون در حال دیواره‌سازی و کف‌سازی است.

علی بابایی درباره‌ تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) نیز گفت: تاکنون ۲۴ سگمنتِ این پروژه در محل نصب شده و ۸۳ سگمنت دیگر نیز تولید شده و آماده نصب است که امیدواریم کار نصب این سگمنت‌ها تا ۴۵ روز آینده به پایان برسد.

وی درباره‌ پروژه‌ بدنه‌سازی میدان شهدا هم گفت: فاز اول این پروژه ۹۸ درصد پیشرفت دارد و کار فاز دوم آن شامل دروازه‌ها، از این هفته آغاز خواهد شد.

همچنین در بازدید از کنسولگری انگلیس در کرمان نیز مطرح شد که مرمت عمارت کنسولگری انگلیس ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار