استاندار کرمان با اشاره به اینکه مردم استان کرمان در انتخابات گذشته مشارکت ۷۳ درصدی داشته‌اند گفت: این پیروزی متعلق به همه جناح‌های سیاسی است و رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور تمام ملت است.
کد خبر: ۴۲۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 23 May 2017
علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: در آستانه سوم خرداد هستیم و یکی از پر‌افتخار‌ترین عملیات‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، آزاد سازی خرمشهر بود.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات گذشته با بیان اینکه این حضور گسترده، جایگاه نظام را چندین پله در سطح دنیا ارتقا داد گفت: اینکه 41 میلیون نفر در یک روز پای صندوق‌های رای بیایند نشان از امنیت و اقتدار یک کشور است که به برکت خون شهدا به وجود آمده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه هدایت‌های رهبری در مسیر انتخابات جای قدردانی دارد افزود: عدهای با سیاه‌نمایی قصد تخریب انتخابات را داشتند اما مردم با این حضور گسترده نشان دادند که از شعور سیاسی بالایی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه مردم در این انتخابات به جمهوری اسلامی ایران رای دوباره دادند خاطر‌نشان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات در کشور بسیار سختگیرانه است و امکان تقلب وجود ندارد.

رزم‌حسینی با بیان اینکه متوسط حضور مردم در کشور در پای صندوق‌های رای 72 درصد اعلام شده است گفت: مردم استان کرمان در انتخابات گذشته مشارکت 73 درصدی داشته‌اند که نشان از ولایتمداری آنها و پایبند بودن‌شان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه این میزان رای در یک کشور ضریب امنیت آن کشور را بالا می‌برد و امروز رای مردم به امنیت بود افزود: حضور یکپارچه مردم و شرکت در انتخابات کشور را بیمه و دشمن را نگران‌تر و هراسان‌تر کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب امسال با قدرت و توان بیشتری در استان پیگیری می‌شود تصریح کرد:در زمینه اشتغال باید طرح‌های اشتغالزایی با جدیت بیشتر در استان پیگیری شود. حدود 7 هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح است که به دلیل انتخابات افتتاح آنها به عقب افتاده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار