رئیس هیات ووشوی استان ایلام از کسب 2 نشان طلای توسط ووشو کاران ایلامی در مسابقات بازی های کشورهای اسلامی در کشور جمهوری آذربایجان شهر باکو خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲ 25 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ در آخرین روز رقابت های ووشوی چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان، مبارزات فینال اوزان مختلف (هفت وزن) برگزار شد که 2 نماینده ایلامی در پایان کار مقتدرانه به 2 مدال طلا دست یافتند.
 
عبدالرحمن غلامی اظهار کرد: یزدان میرزائی در وزن منهای 70 کیلوگرم و سعید فاضلی در وزن منهای 70 کیلوگرم در آخرین روز مسابقات چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان شهر باکو موفق به کسب 2 نشان طلا شدند.
 
وی افزود: سعید فاضلی در وزن منهای 70 کیلوگرم روز اول مسابقات با حریفانی از ساحل عاج، نفر سوم جهان از اردن و نایب قهرمان جهان از ترکیه را شکست داد و در فینال با حریفی از کشور میزبان رقابت کرد و در پایان با اقتدار پنجمین طلایی تیم ایران را کسب کرد.
 
غلامی یادآور شد: در وزن منهای 75 کیلوگرم نیز یزدان میرزایی با حریفانی از اندونزی، جمهوری آذربایجان و مصر به رقابت پرداخت و مدال طلا را به گردن آویخت.
 
به گفته وی، کاروان ووشو کشورمان با کسب شش طلا در این مسابقات توانست بهترین عملکرد را در بین تمامی رشته های اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی داشته باشد.
 
غلامی گفت: در آخرین روز رقابت های ووشوی چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان، مبارزات فینال اوزان مختلف (هفت وزن) برگزار شد که هر شش نماینده ایران به مبارزه پرداختند و در پایان کار مقتدرانه به شش مدال طلا دست یافتند.
 
در پایان این مسابقات تیم 6 نفره ووشوی ایران با 6 طلای معین حاجی زاده، مهدی محمدی، عرفان آهنگریان، فرود ظفری، سعید فاضلی و یزدان میرزایی به کار خود پایان داد تا بهترین عملکرد را در بین تمامی رشته های اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی داشته باشد.
 
حسین اوجاقی و کیوان شیرآقایی هدایت تیم ملی ووشوی ایران را برعهده داشتند.
 
بیش از 700 نفر در رشته ورزشی جودو در استان ایلام فعالیت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار