رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه انتخابات نظام پزشکی در جنوب کرمان برگزار می‌شود گفت: در جیرفت بیش از ۴۰۰ نفر عضو و در کهنوج بیش از ۲۰۰ نفر در نظام پزشکی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 11 June 2017
محمدرضا محمدی‌ساردو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در جنوب کرمان همزمان با سراسر کشور اظهار‌ داشت: اعضای نظام پزشکی جیرفت بیش از 400 نفر هستند.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی جیرفت 11 نفر هستند، افزود: این مهم شامل شش پزشک عمومی، یک دندانپزشک، یک داروساز، یک ماما، یک دکتری علوم آزمایشگاه و یک لیسانس پروانه‌دار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: همچنین بیش از 200 نفر عضو نظام پزشکی در شهرستان کهنوج هستند و اعضای هیئت‌مدیره آن هم 11 نفر هستند که 8 پزشک عضو هیئت مدیره آن است.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام کاندیداهای هیئت مدیره هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی به پایان رسیده که در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت متقاضیان ثبت‌نام در هیئت‌مدیره شهرستان‌های جیرفت و کهنوج ثبت‌نام کردند.

محمدی‌ساردو بیان کرد: در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با توجه به تعداد پزشکان نظام پزشکی جیرفت با زیر مجموعه عنبرآباد و نظام پزشکی کهنوج با زیرمجموعه شهرستانهای فاریاب، رودبار، قلعه گنج و منوجان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: این انتخابات برای ما بسیار مهم است و تلاش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان برگزار‌کننده این انتخابات در جنوب کرمان این است تا یک انتخابات سالم برگزار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: گروه‌های مختلف عضو نظام پزشکی در منطقه می‌توانند پس از اعلام لیست کاندیداها در گروه‌های مختلف عضو نظام پزشکی روز رأی گیری در حرفه‌های مختلف در انتخابات مشارکت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار