شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با صدور بیانه ای روز قدس را قدرت نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی دانست.
کد خبر: ۴۴۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 14 June 2017
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است؛

«قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین، وحدت و یکپارچگی و روز حیات اسلام است.

روز تبلور همبستگی و همدلی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستم‌دیده‌گان جهان و همراهی آنان در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی و روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام در سراسر گیتی است. روز جهانی قدس، روز جوشش و فوران خشم و اراده جامعه جهانی و امت اسلامی بر علیه جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان هراس و وحشت اسرائیل در پیشگاه ملتهاست.

روزی که فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی بار دیگر لرزه بر اندام پوشالی نظام استبداد خواهد انداخت. روز جهانی قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است؛ روز انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه دنیای زر، زور و تزویر صهیونیسم بین المللی و شیطان بزرگ آمریکا است.

روز جهانی قدس روزی است که رؤیای توهم گونه اسرائیل غاصب، مبنی بر ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات به حفره عمیق و تاریکی بدل شده است که گور اسرائیل خواهد شد.

روز قدرت نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی است که مسلمانان فارغ از ملیت و نژاد، مظلومیت پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می زنند و بیداری و حضور خود در حمایت از فلسطین مظلوم؛ غزه و همه مظلومان و ستم دیده‌گان را به جهانیان اعلام می‌کنند این حرکت عظیم از ام القرای امروز جهان اسلام یعنی ایران اسلامی آغاز و با تدبیر و ژرف اندیشی حضرت امام خمینی(ره) و سپس تأکید و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری به جامعه جهانی تسرّی یافته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأسی از فرامین تاریخی حضرت امام(ره) و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن محکوم کردن این جنایات ددمنشانۀ خون آشامانِ ضدبشری و دعوت از آحاد و اقشار مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه و روزه‌دارکرمان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می‌دارد، امروز همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در قبال رنج‌های زنان، مردان و کودکان مظلوم و ستم دیده فلسطین و غزه و سرزمین‌های اشغالی که تحت ستم غاصبان صهیونیست قرار گرفته‌اند، مسئولیتی تاریخی داشته و انتظار می‌رود با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان 2/4/ 96 ساعت 10 صبح انزجار خود را از این حرکت ضد بشری به نمایش گذارند.»

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار