استاندار کرمان با اشاره به اینکه اخذ مجوزها از طریق سیستم الکترونیکی در استان کرمان در حال پیگیری است گفت: روند صدور مجوزها در استان کرمان سرعت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۴۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 17 June 2017
علیرضا رزم‌حسینی امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار‌ داشت: هدف نهایی اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه همه نهادهای مرتبط با اقتصاد از جمله بانک، بیمه و غیره باید در جهت ایجاد شغل تلاش کنند گفت: به دلیل بروکراسی اداری و تمرکزگرایی واحدهای اقتصادی و صنعتی در روند کار سرمایه گذاری با مشکل جدی روبه‌رو می‌شوند.

استاندار کرمان با بیان اینکه این مشکلات به گونه‌ای است که یک فعال اقتصادی برای سرمایه‌گذاری نیاز به هزاران مجوز دارد افزود: خوشبختانه در استان کرمان اقدامات خوبی در راستای سرعت بخشیدن به اخذ مجوزها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روند صدور مجوزها در استان کرمان سرعت می‌گیرد خاطر‌نشان کرد: اخذ مجوزها از طریق سیستم الکترونیکی در استان کرمان در حال پیگیری است و در دو ماه آینده این موضوع اجرایی می‌شود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه وضعیت تامین اجتماعی در کشور مناسب نیست و واگذاری تامین اجتماعی باید براساس اصل 44 صورت بگیرد گفت: از این بنگاه اقتصادی باید بهتر بهره گرفت و وضعیت آن باید تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه قانون رفع موانع تولید در سال جاری نیز ابلاغ شده است افزود: استان کرمان باید تحولی عظیم در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار