رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه بیمه، بانک و مالیات سه مشکل اساسی در اداره بنگاه‌های اقتصادی است گفت: شورای گفت‌و‌گو ظرفیت خوبی برای شناسایی قوانیم مزاحم و اصلاح آن است.
کد خبر: ۴۴۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 17 June 2017
سید‌مهدی طبیب‌زاده امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار‌داشت: سمینار داوری منطقه‌ای جنوب شرق کشور تیر ماه امسال در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسالت اتاق بازرگانی بهبود فضای کسب و کار است گفت: این موضوع تکلیف قانونی است و ما در این راستا در بحث شروع فعالیت‌ها و اداره بنگاه‌ها فعالیت و برنامه داریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه تلاش شده با انتخاب افراد قوی و مسلط به قوانین اقتصادی از حق افراد در کمیسیون‌ها دفاع شود افزود: شورای گفت‌و‌گو ظرفیت خوبی برای شناسایی قوانیم مزاحم و اصلاح آن است.

وی با اشاره به اینکه بیمه، بانک و مالیات سه مشکل اساسی در اداره بنگاه‌های اقتصادی است تصریح کرد: بی‌رقیب و در انحصار بودن تامین اجتماعی مشکل اصلی سازمان تامین اجتماعی در کشور است.

طبیب‌زاده با بیان اینکه تغییراتی که در دولت دهم در این سازمان رخ داد، مشکلات را دو چندان کرده است گفت: شورای گفت‌و‌گو می‌تواند مجرایی برای اصلاح قوانین باشد و مصوبات این شورا در کشور در دستور کار وزیران قرار خواهد گرفت و کمک‌کننده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار