رئیس دانشگاه آزاد سیرجان با اشاره به اینکه شایعه ورشکستگی دانشگاه آزاد سیرجان صحت ندارد گفت: این دانشگاه ۳۰۰ میلیارد دلار اموال و دارایی دارد و ما مجموعه‌ای هستیم که بدون اتکا به دولت توانسته‌ایم، درآمدزایی هم بکنیم.
کد خبر: ۴۴۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 19 June 2017
ابوالفضل جعفر‌قلی‌خانی در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان 300 میلیارد دلار اموال و دارایی دارد و ما مجموعه‌ای هستیم که بدون اتکا به دولت توانسته‌ایم به اهداف خود برسیم و اکنون در برخی از حوزه‌ها درآمد‌زایی داریم.

رئیس دانشگاه آزاد سیرجان با اشاره به اینکه شایعه ورشکستگی دانشگاه آزاد سیرجان صحت ندارد گفت: تاسیس بیمارستان برای دانشگاه آزاد دیگر مقرون به صرفه نیست و با وجود تاسیس بیمارستان جدید و مجوز بیمارستان گل‌گهر در سیرجان، هزینه در این رابطه توجیه اقتصادی ندارد.

وی از آغاز به کار مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان جهت ایجاد شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: تاکنون راه‌اندازی 12 شرکت دانش بنیان مصوب شده و فعالیت آنها شروع شده است.

جعفر‌قلی‌خانی وقفی بودن دانشگاه معماری را تکذیب کرد و گفت: کسی تا به حال هیچ دلیل مستندی مبنی بر موقوفه بودن منزل مرحوم شوکت سعیدی ارائه نکرده و شایسته نیست که با این وضعیت ذهن‌ها را درگیر کرد که دیگر کسی حاضر به انجام کار خیر نشود.

وی با اشاره به اینکه رشد صنعت در سیرجان توسعه نیست و توسعه تنها به رشد صنعت نیست و باید در همه زمینه‌ها رشد کرد افزود: همان قدر که ما در زمینه صنعت سرمایه‌گذاری کردیم در سایر زمینه‌ها مثل محیط زیست کاری نکردیم و تنها شعار دادیم و متاسفانه ما شهر شعار زده‌ای هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد سیرجان تصریح کرد: مسئول اشتغال‌زایی در جامعه دانشگاه نیست اما می‌تواند کارآفرین باشد و خوشبختانه دانشگاه آزاد سیرجان توانسته از همه ظرفیت‌ها برای اشتغال دانشجویان در حال تحصیل استفاده کند.

وی عنوان کرد: در شورای اداری از نماینده انتقاد کردم و این چیز عجیبی نیست و مثل برخی افراد همیشه تائید و تمجید نکردم و آفرین، آفرین بگویم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار