پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 19 June 2017
مدیر اجرایی برگزارکننده پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی از 10 تا 13 تیر‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود.

محمود بندرچی با اشاره به اینکه بزرگترین شرکت‌های داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند گفت: آخرین دست‌آوردهای حوزه معدن در بخش‌های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآوری، صادرات، سرمایه‌گذاری و ماشین آلات در طول مدت برگزاری نمایشگاه در کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد در حوزه معادن در استان کرمان به‌عنوان بهشت معادن کشور به‌شمار می‌رود افزود: دو نمایشگاهی که در استان دایر می‌شود در واقع ویترین ویژه‌ای از آخرین دست‌آوردهای تکنولوژی‌های حوزه معدن و فرآوری معدنی است.

مدیر اجرایی برگزارکننده پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی با اشاره به اینکه تاکنون حضور شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، چین، سوئد، ژاپن و روسیه در نمایشگاه قطعی شده است خاطر‌نشان کرد: سومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی نیز در فضایی به وسعت بیش از 8 هزار مترمربع برگزار می‌‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های داخلی بزرگی از داخل کشور نیز برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: شرکت ملی مس ایران همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، شرکت جهان فولاد سیرجان و شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) که در داخل استان هم از شرکت‌های اثر‌گذار اقتصادی هستند، در نمایشگاه حضور دارند و آخرین دست‌آوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

بندرچی با اشاره به اینکه استان کرمان در بخش‌های معدن، سیمان و متالورژی ظرفیت‌های خوبی برای معرفی دارد افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری و معرفی این ظرفیت‌هاست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار