فرماندار رفسنجان با اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در رفسنجان گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس، دوم تیر ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در رفسنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 20 June 2017
حمید ملانوری پیش از ظهر دوشنبه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: روز قدس از مناسبت‌های بین‌المللی و روز جهانی مبارزه با کفر و حمایت از مظلومان عالم است.

وی با بیان اینکه روز قدس به ابتکار معمار کبیر انقلاب امام‌خمینی (ره) نامگذاری شده است، تصریح کرد: این مناسبت منشأ حرکات بسیار بزرگی در بین مسلمانان جهان شده است.

وی روز قدس را روز تبلور همبستگی جهان اسلام با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستمدیدگان جهان دانست و یادآور شد: روز قدس روز همراهی با ملت مظلوم فلسطین در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

ملانوری افزود: با توجه به اهمیتی که روز قدس برای مردم، همه مردم به صورت خودجوش در راهپیمایی این روز شرکت می کنند.

فرماندار رفسنجان در ادامه مسیر راهپیمایی روز قدس را اعلام و بیان کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه آغاز شده و مسیر راهپیمایی از میدان بسیج، بلوار آیت الله صدر به سمت بلوار شهید صیاد شیرازی و مصلی خواهد بود.

ملانوری با اشاره به شرکت بیش از ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از شهروندان در نماز عید فطر سال گذشته بر لزوم آماده سازی مکان و آمادگی دستگاههای مسئول در برگزاری این آئین تأکید کرد و گفت: نماز عید سعید فطر نیز ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح عید در محل مصلی اقامه می‌شود و ضرورت دارد خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی هم برای راهپیمایی و هم برای نماز عید مردم را به محل برسانند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار