مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه توان موشکی ایران لرزه به بدن آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران آن‌ها در منطقه انداخت، گفت: دنیا باید بداند اگر قرار است که ایران ناامن باشد آن‌ها هم روی امنیت را نخواهند دید.
کد خبر: ۴۴۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 24 June 2017
حمیدرضا مقدم‌فر امروز در ویژه برنامه روز قدس شبکه پنج سیمای کرمان، با اشاره به اینکه امروز پس از گذشت بیش از 60 سال از اشغال فلسطین شاهد یک تحول عظیم در این زمینه هستیم و در شرایط امروز جهانی روز به روز افول و فروپاشی رژیم صهیونیستی مشهود است، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آرامش رژیم صهیونیستی به ناآرامی تبدیل شده است. با گذشت نزدیک به 40 سال از نامگذاری این روز توسط امام خمینی(ره) امروز مسئله فلسطین موضوع اول و اولویت‌دار مردم دنیا و جهان اسلام است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه امروز رژیم صهیونیستی از درون دچار چالش‌های فراوان شده است، خاطرنشان کرد: امروز غزه دیگر خاموش نیست و محور مقاومت سبب شده که رژیم صهیونیستی دیگر احساس امنیت نکند. امروز فلسطین به یک نماد، حقیقت و یک شاخص برای تعیین حق و باطل تبدیل شده است؛ گروه‌ها و حکومت‌هایی که با رژیم صهیونیستی سازش کردند، نشان از کج‌رفتن و باطل‌بودن این حکومت‌هاست و مردمی این موضوعات را به‌خوبی درک می‌کنند.

مقدم‌فر با اشاره به تاثیر حضور مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: کودک فلسطینی وقتی حمایت مردم دنیا را ببیند، دیگر نترسیده و تا پای جان، پای سرزمین و آرمان‌هایش می‌ایستد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اشاره کرد و این حمله را عملیاتی تلافی‌جویانه در تنبیه تروریست‌ها برشمرد و افزود: این اقدام پاسخ محکم و مقتدرانه ایران به عملیات ناموفق تروریست‌های داعشی در تهران بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای حمله موشکی سپاه به مواضع داعش اظهار داشت: توان موشکی ایران لرزه به بدن آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران آنها در منطقه انداخت. دنیا باید بداند اگر قرار است ایران ناامن باشد آن‌ها هم روی امنیت را نخواهند دید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار