نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روز قدس، روز صف‌بندی جبهه حق در برابر جبهه باطل است گفت: مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی در روز قدس، نابودی اسرائیل غاصب را فریاد می‌زنند.
کد خبر: ۴۴۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 24 June 2017
حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در کرمان اظهار‌ داشت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) روز قدس نامیده شد و در تاریخ اسلام ماندگار شد.

وی روز قدس را، روز تجلی اراده الهی در ظهور دولت حق  دانست  و افزود: روز قدس در واقع، روز کفر به طاغوت و ایمان به الله است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روز قدس، روز صف‌بندی جبهه حق در برابر جبهه باطل است گفت: مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی در روز قدس، نابودی اسرائیل غاصب را فریاد می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه جمعه پایانی ماه مبارک رمضان نماد مبارزه با ظلم جهانی تبدیل شده است خاطر‌نشان کرد: روز قدس روز جلوه غیرت انسانی و هویت اسلامی مسلمانان نسبت به احیاء حق و مرگ باطل است.

علیمرادی با بیان اینکه به یاری پروردگار کلمه طیبه اندیشه امام راحل در نامگذاری روز قدس مانند شجره‌ای طیبه در سراسر جهان استقرار و استمرار دارد گفت: به خواست خدای متعال و نیت الهی و دینی امام راحل و مسلمانان جهان ریشه‌های شجره خبیثه اسرائیل غاصب بیرون کشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی و مردم ظلم‌ستیز استان کرمان در همه عرصه‌ها گوش به فرمان ندای رهبر خود بوده‌اند، افزود: امروز مردم نیز با حضور گسترده و دشمن‌شکن، بیزاری خود را از مستکبران عالم، به‌ویژه رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل نشان خواهند داد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گروهک تروریستی داعش اظهار‌ داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس در واقع نوعی قدردانی از این اقدام شجاعانه نیروی ارزشمند سپاه پاسداران است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار