نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به شلیک شش موشک از ایران به مقر داعش گفت: تروریست های تکفیری پاسخ سختی دریافت کردند.
کد خبر: ۴۴۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 24 June 2017
آیت الله سید یحی جعفری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان، اظها کرد: هدف مستکبران جهان در هشت ساله جنگ تحمیلی از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است اما با یاری خداوند موفقیتی در این زمینه کسب نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه مستکبران همچنان به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: دشمنان بدانند اگر بخواهند کوچک ترین آسیبی به ایران برسانند، ضربات سنگینی از سوی رزمندگان، نیروه سپاه و ارتش خواهند خورد و این در حالی است که انتقام خون شهدای عملیات تروریست های تکفیری با حملات موشک به مقر آنها گرفته شد.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: همه مردم بدانند و مراقب دشمن باشند که خطر نفاق در کمین است به گونه ای که دشمن دنبال فرصتی برای وارد کردن ضربه است  و با درگیرهای محلی قدرت نظامی ما را کاهش دهد، اما شکست خواهند خورد.

آیت الله جعفری با بیان اینکه منافقان ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کرده اند، گفت: آیت الله بهشتی و رهبر معظم انقلاب اسلامی از افرادی بودند که مورد ترور در کشور قرار گرفته اند و این در حالی است که جراحات رهبر معظم به حدی بود که به گفته دکتران امیدی به زنده ماندن ایشان نبود.

وی کشورهای غربی را پناهگاهی برای منافقان دانست و بیان داشت: این کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند به منافقان پناه داده و از سوی دیگر مجاهدین فلسطینی با امکانات کم نظامی در برابر اسرائیل ایستاده اند.

خطیب جمعه کرمان ادامه داد: روز قدس باید هر ساله باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود تا دشمنان بدانند مسلمانان روز به روز بیدارتر، هوشیارتر و مقاوم تر در مقابل دشمن ایستادگی می کنند.

وی یادآور شد: هفتم تیر به عنوان روز قوه قضاییه اعلام شده و ما این روز را گرامی می داریم و مسئولان قضایی باید  با قدرت و قوت به وظیفه شان عمل کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار