دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام ۳باند بزرگ و بین المللی قاچاق کالا در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 03 July 2017
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخداسالاری با اشاره به انهدام 3باند بزرگ و بین المللی قاچاق کالا در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان اظهارداشت: ارزش ریالی این کالاهای قاچاق میلیاردها ریال بوده و عمده این کالاهای قاچاق و ممنوعه لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: در این زمینه دو کارگروه ویژه مبارزه با قاچاق سازمان یافته و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در دستگاه قضایی استان فعال است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: قاچاق کالا از طریق نپرداختن عوارض و حقوق مربوط اقتصاد کشور و از سوی دیگر با تعطیلی کارگاه‌های تولیدی به اقتصاد کشور ضربه می‌زند.

وی تصریح کرد: در کارگروه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری به گونه‌ای حرکت کردیم که محیط امنی برای تولیدکننده داخلی فراهم و از رانت‌ها جلوگیری کنیم.

سالاری با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم 10 کارگروه در دادسرای کرمان تشکیل شده که بعضا برای نخستین بار در استان ایجاد شده است، افزود: شش مورد از این کارگروه‌ها پیشگیری و چهار مورد مقابله‌ای است که یکی از این کارگروه‌ها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار و دیگری برای پیشگیری از حوادث اجتماعی است.

وی با اشاره به عناوین دیگر کارگروه‌های پیشگیرانه تصریح کرد: در کارگروه مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به طور ویژه برای مقابله با مفاسد ورود کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه در زمینه مقابله با جرائم، خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی مواردی از جرائم سازمان‌یافته امنیتی در استان کرمان نداریم خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت بستر امنی برای اهالی استان کرمان فراهم شده و هیچ دغدغه امنیتی در استان کرمان وجود ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار