رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان از میزبانی رفسنجان از مسابقات اتومبیلرانی ریس اسلالوم چندجانبه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 05 July 2017
حسین راکی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت بانوان اتومبیلران رفسنجانی در مسابقات کشوری، اظهار داشت: بانوان اتومبیلران رفسنجانی موفق به کسب دو مقام قهرمانی و نائب قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات چندجانبه اسلالوم جام عید سعید فطر شدند.

وی افزود: مسابقات چندجانبه اسلالوم جام عید سعید فطر روز جمعه نهم تیرماه در پارکینگ مجموعه ورزشی انقلاب کرج با حضور ۵۵ نفر از قهرمانان کشوری از استان های تهران، البرز، کرمان، یزد، خوزستان و آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان با حضور دو نماینده به سرپرستی حمید جعفری در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که در پایان در کلاس بانوان خانم ها زهرا برهانی و ثریا یزدان پناه نمایندگان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان شدند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در اقدامی شایسته زهرا برهانی به رسم ادب و ادای احترام جایگاه خود را به استاد و پیشکسوت خود ثریا یزدان پناه اهدا کرد و خود بر سکوی دوم ایستاد.

راکی از میزبانی رفسنجان از مسابقات اتومبیلرانی ریس اسلالوم چندجانبه خبر داد و گفت: مسابقات اتومبیلرانی ریس اسلالوم چندجانبه با حضور تیم هایی از استان های یزد، کرمان، فارس و ... سی ام تیرماه سال جاری در پیست کارتینگ شهربازی رفسنجان برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار