مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت:پیروتفاهم نامه بین وزارت راه و شهر سازی، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول در جنوب این استان آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 05 July 2017
به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد ساردوئی با اشاره به آغاز واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول در جنوب استان کرمان اظهار کرد: پیروتفاهم نامه بین وزارت راه و شهر سازی، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی این مهم مقرر شد.

وی با تاکید براینکه برای خانواده هایی که بیش از دو معلول در خانه نگهداری می کنند مسکن با استانداردهای لازم ساخته یا زمین مناسب تخصیص داده می شود، تصریح کرد: تامین مسکن خانواده های دارای بیش از دو معلول و مددجوی تحت حمایت براساس تاکیدات ویژه رئیس جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همکاری بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و خیرین در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد مسکن واقع در شهرک فجر تحویل داده شده است، تصریح کرد: ۴۷ واحد دیگر در بلوار پاسداران با همکاری خیرین مسکن ساز ساخته شده که به خانواده های دارای دو معلول و سایر مددجویان واجد شرایط بهزیستی واگذار شده است.

ساردوئی یادآورشد: چهار هکتار زمین در شهرک نارجوئیه و دو هکتار زمین در شهر درب بهشت برای احداث مسکن خانواده های دارای دو معلول و سایر مدد جویان بهزیستی واگذار شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار