امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه مسئولان نباید به تفرقه در جامعه دامن بزنند گفت: امروز حفظ وحدت در جامعه اوجب واجبات است.
کد خبر: ۴۵۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 08 July 2017
حجت‌الاسلام مهدی صباحی ظهر امروز در بیان خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار‌ داشت: هر چه داریم از برکت نظام اسلامی است و همه ما مرهون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز حفظ وحدت در جامعه اوجب واجبات است گفت: شخصیت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) شخصیتی والا بود که در ایجاد بین امت اسلامی تلاش زیادی کرد.

امام جمعه موقت کرمان با تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: این شهید صدر اسلام همواره در مسیر اسلام حرکت کرد و برای پیامبر گرامی اسلام‌(ص) و سپاه اسلام قوت قلب بود.

صباحی با بیان اینکه مسئولان نباید به تفرقه در جامعه دامن بزنند خاطر‌نشان کرد: حفظ وحدت و کار خالصانه سیره شهدا است و اگر به شهدا اعتقاد داریم نباید با سخنان بی اساس در جامعه تفرقه ایجاد کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: کدام شهید بوده که به تفرقه‌افکنی دامن زده باشد و شهدا عامل وحدت در جامعه بودند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران دشمنان زیادی در خارج از مرزها دارد که نمی‌خواهند حکومت اسلامی در کشور باشد افزود: نباید با تفرقه، مسیر دشمنان را در داخل کشور هموار کرد.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت همواره وحدت آفرین بوده است تصریح کرد: عناصر وابسته به دشمن هم بدانند که مردم ایران اسلامی هیچ زمانی از ارزش‌های اسلامی خود دست بر نداشته و در تمام دوران پشتیبان رهبر خود هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار