وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه استان کرمان در تمام عرصه‌های انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی موفق بوده است گفت: شخصیت آیت‌الله سید‌یحیی جعفری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان شخصیت ارزشمندی است که همیشه مظهر وحدت بوده است.
کد خبر: ۴۵۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 09 July 2017
حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی ظهر امروز در همایش "انقلاب اسلامی در استان کرمان به‌روایت اسناد ساواک" در دانشگاه آزاد کرمان اظهار‌ داشت: علمای شیعی در تمام طول تاریخ اسلام، سعی کردند تا ابلیس بر مردم مسلط نشود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه نهال انقلاب اسلامی پیوسته در شرایط سختی بوده است، گفت: علمای دین پیوسته برای پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها تلاش کردند از همین حیث نقش علما در دوران پیروزی انقلاب، قبل و بعد از آن بر کسی پوشیده نیست. مردم به پشتوانه علمای دین قیام کرده و حکومت طاغوت را سرنگون کردند.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی که هیچ‌کس باور نمی‌کرد، امام خمینی‌(ره) نهضت خود را آغاز کرد، خاطرنشان کرد: امام(ره) مسیر انقلاب را وارد فازِ مبارزه کرد تا انقلاب اسلامیِ مردم، جان تازه‌ای بگیرد.

علوی با بیان اینکه نقش علمای کرمانی در همراهی امام (ره) و پیروزی انقلاب بسیار نقش با اهمیتی است، افزود: علمای کرمان با وجود داشتن روحیه انقلابی، اما احساسات بر آن‌ها غلبه نکرد. استان کرمان در تمام عرصه‌های انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی موفق بوده است. شخصیت آیت‌الله سید‌یحیی جعفری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان شخصیت ارزشمندی است که همیشه مظهر وحدت بوده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه عالمی که همه چیز خود را وقف مردم می‌کند، باید مردم نیز با وی همراهی کنند، افزود: سود این همراهی به خود مردم می‌رسد و عالمی که حافظ آزادگی، کرامت و عزت مردم است را باید احترام کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار