شهردار کرمان گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان این دوره پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری کرمان به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۴۵۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 10 July 2017
علی بابایی یکشنبه شب در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه تا ۱۳ مردادماه برخی پروژه‌های در دست اجرا، تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد، با اشاره به افتتاح مجموعه‌ فرهنگی خواجه اتابک در ۱۹ تیرماه گفت: همچنین خانه‌ فرهنگ نور واقع در کوچه ۳۲ بلوار هوانیروز دوشنبه ۲۶ تیرماه افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح بوستان بهار در ورودی شهرک خواجو در تاریخ ۲۷ تیرماه خبر داد و گفت: فرهنگ‌سرای قمر بنی‌هاشم نیز در ۲۸ تیرماه افتتاح خواهد شد.

شهردار کرمان افزود: این فرهنگ‌سرا هم‌اکنون تجهیز شده، نماکاری آن به پایان رسیده و محوطه‌ آن نیز آسفالت شده است.

بابایی ادامه داد: بوستان مالیات و ادامه‌ بلوار پزشک نیز آماده بهره‌بردای است

وی با بیان اینکه بوستان‌های بیهقی، پارسیان و رُز نیز به‌زودی افتتاح خواهند شد، به آغاز دهه‌ کرامت از تاریخ سوم مرداد اشاره کرد و گفت: به‌مناسبت دهه‌ کرامت، ۱۰ برنامه‌ جشن به‌مدت ۱۰ شب در پارک مادر برگزار خواهد شد.

شهردار کرمان افزود: جشن‌های شبانه که با حضور هنرمندان و با اجرای برنامه‌های شاد برگزار خواهد شد، هدیه‌ شهرداری کرمان در ۱۰ شب پایانی این دوره به شهروندان کرمانی است.

بابایی به آماده‌سازی ساختمان جدید باشگاه ورزشی شهرداری و استراحت‌گاه ورزشکاران نیز اشاره کرد و گفت: تالار شهرداری به متراژ دو هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال آماده‌سازی است و تاکنون مراحل سقف و دیوارهای آن انجام گرفته است.

وی افزود: این تالار با استفاده از امکانات شهرداری در حال ساخت است و قرار است پس از ساخت، برای استفاده‌ کارکنان شهرداری و مردم، در اختیار شرکت سالم‌شهر قرار گیرد.

شهردار کرمان ادامه داد: ساختمان جدید طب‌کار شهرداری نیز در کوچه ۳۱ خیابان جهاد آماده‌سازی شده است.

بابایی بیان کرد: با راه‌اندازی طب‌کار جدید شهرداری کرمان، تمام پرسنل شهرداری دارای شناسنامه‌ بهداشتی-پزشکی خواهند شد.

تدوین برنامه‌ پنج‌ساله‌ شهرداری کرمان

وی همچنین از تدوین برنامه‌ پنج‌ساله‌ شهرداری کرمان خبر داد و گفت: این برنامه آماده شده و به‌زودی برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه ساخت سرویس بهداشتی در ۴۰ نقطه از شهر کرمان در شورای اسلامی شهر تصویب شده بود، گفت: اکنون، سرویس‌های بهداشتی در ۲۰ نقطه از شهر کرمان ساخته شده و به‌زودی ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.

بابایی به زیباسازی و نورپردازی معابر شهر کرمان هم اشاره کرد و از نورپردازی برخی معابر ازجمله بلوار آزادگان، بلوار شیراز، بلوار سرباز، خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان شریعتی و میدان شورا خبر داد.

وی افزود: بوستان بانوان آفتاب نیز با سرعت در حال ساخت است.

آماده‌سازی ۳۵۰ محل پارک خودرو در ضلع جنوبی خیابان گلبازخان

شهردار کرمان با بیان اینکه کار پیاده‌راه‌سازی میدان توحید در حال انجام است، گفت: اکنون، کار در ضلع شمالی میدان توحید در حال انجام است.

بابایی افزود: به‌دلیل اجرای ناقص طرح، علیرغم بازگشایی معبر گلبازخان، به‌دلیل فاصله‌ کوتاه چهارراه توحید و چهارراه گلبازخان، گره ترافیکی این محدوده بیش‌تر شده است.

وی ادامه داد: در این طرح باید ورودی میدان توحید به‌طور کامل مسدود می‌شد، اما کسبه‌ این محدوده درخواست داشتند تا کار مرحله‌ای انجام شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه تاکنون، طرح‌های ترافیکی مختلفی در این محدوده اجرا شده، اما هر کدام با مخالفت برخی کسبه مواجه شده است، گفت: براساس طرح تفضیلی، میدان توحید باید به پیاده‌راه تبدیل شود.

بابایی افزود: به‌زودی آسفالت ضلع شمالی میدان توحید جمع‌آوری و سنگ کوبیک نصب می‌شود.

وی ادامه داد: اگر کار پیاده‌راه‌سازی میدان توحید با سرعت پیش برود، تا نوروز ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان همچنین از آماده‌سازی ۳۵۰ محل پارک خودرو در ضلع جنوبی خیابان گلبازخان خبر داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار