جانشین فرمانده انتظامی ریگان از کشف ۷۲۰ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان ریگان طی یکسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 10 July 2017
رضا زیدآبادی امروز در همایش گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ریگان اظهار‌داشت: مبارزه با خورده‌فروشان مواد‌مخدر در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی از کشف 720 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان ریگان طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: در طول یک سال اخیر 116 نفر در این زمینه دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان افزود: با توجه به اینکه شهرستان ریگان در همجواری استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، مهم‌ترین مسئله‌ای که در اولویت ناجا در این منطقه قرار دارد مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه اولین مسئله‌ای که مدنظر ما و در الویت ناجا بوده مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر بوده است خاطر‌نشان کرد: از مردم تقاضا داریم که همکاری تنگاتنگی‌ با پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و کشف 720 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر حاصل تلاش مردم با همکاران ما بوده است.

زیدآبادی با بیان اینکه سرمنشا اکثریت تخلفات مواد مخدر است، افزود: مجرمینی که دستگیر می‌شوند ریشه اصلی جرم آنها به مواد مخدر برمی‌گردد و کسی که اعتیاد به مواد مخدر و مواد مخدر صنعتی دارد و هیچ منبع درآمدی ندارد مجبور است سرقت کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه تعدادی از خانواده‌های شهدا در این جلسه حضور دارند، تصریح کرد: در کشور قریب به 4 هزار شهید مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام و انقلاب شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار